SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Łukasz Chwiszczuk: z K2 Media do Media Group

Łukasz Chwiszczuk zaczął pracę jako szef zespołu digital performance w domu mediowym Media Group. Wcześniej był związany m.in. z agencjami marketingowymi BrainJuice, Clearsense, Mindshare i K2 Media.

Łukasz ChwiszczukŁukasz Chwiszczuk

W Media Group Łukasz Chwiszczuk odpowiada m.in. za efektywność kampanii digital, rozwój oferty agencji oraz nadzór nad pracą zespołu. Przejął część obowiązków od Pawła Gołębiowskiego, który obejmie teraz w firmie funkcję head of digital strategy.

Chwiszczuk poprzednio przez 2,5 roku pracował w K2 Media, pełniąc kolejno funkcje search directora oraz SEM & performance directora. Wcześniej był związany m.in. z GroupM (kolejno jako senior SEM specialist i SEM strategist), ClearSense Polska, BrainJuice i Web Search Factory Polska.

Realizował projekty dla takich marek i firm jak Ford, Volvo, mBank, PZU, BZ WBK i Bosch. Od kilku lat jest też prelegentem i szkoleniowcem, a także certyfikowanym trenerem Google Adwords.

Dołącz do dyskusji: Łukasz Chwiszczuk: z K2 Media do Media Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl