WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Hakerzy atakują klientów BZ WBK, chcą przejąć loginy i hasła. „Klasyka phishingu, nie klikać w wątpliwe linki”

Łukasz Fabiański z Mateuszem Borkiem reklamuje Konto Godne Polecenia w BZ WBK

2016-10-03 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W nowej kampanii reklamowej BZ WBK razem z dziennikarzem sportowym Polsatu Mateuszem Borkiem występuje bramkarz piłkarskiej reprezentacji Polski Łukasz Fabiański. W pierwszej odsłonie akcji, przygotowanej przez firmy Red8 Advertising, Red8 Digital i Starcom, promowane jest Konto Godne Polecenia.

Łukasz Fabiański z Mateuszem Borkiem reklamuje Konto Godne Polecenia w BZ WBK

Kampania jest kontynuacją działań reklamowych BZ WBK prowadzonych przed i w trakcie Euro 2016, w których występowali Mateusz Borek i Anna Lewandowska, promując m.in. kredyt gotówkowy.

- Nasza wiosenna kampania okazała się sukcesem. Była angażująca, wychodziła poza utarte schematy komunikacji. Mimo że nie byliśmy oficjalnym sponsorem mistrzostw Europy 2016, nasza marka była wskazywana jako jedna z najaktywniejszych w tym czasie. To wynik obecności we wszystkich kanałach dotarcia do klienta, z silnym uwzględnieniem social media oraz spójności działań - wylicza Artur Sikora, dyrektor komunikacji korporacyjnej i marketingu w BZ WBK. - Oczywiście kluczowy był sportowy kontekst. Polacy kochają piłkę nożną i związane z nią emocje. Kolejne badania i rankingi pokazują, że temat futbolu jest nieustannie bardzo nośny, dlatego postanowiliśmy kontynuować tę drogę - uzasadnia.

W pierwszej odsłonie kampanii z udziałem Mateusza Borka i Łukasza Fabiańskiego reklamowane jest Konto Godne Polecenia. Reklamy podkreślają, że w ramach promocji, która zaczyna się 3 października i potrwa do końca stycznia przyszłego roku, nowi posiadacze tego rachunku nie będą płacić za jego prowadzenie i używanie karty Visa Sol (o ile wykonają nią minimum pięć transakcji miesięcznie), ponadto z usług BZ WBK można wygodnie korzystać na smartfonach. Hasło przekonuje, że „takie konto broni się samo”.

Akcja reklamowa będzie prowadzona m.in. w telewizji, prasie, internecie, na outdoorze oraz w oddziałach BZ WBK.

Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja Red8 Advertising, za działania w internecie - Red8 Digital, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom.

Autor: tw

Wiecej informacji: BZ WBK, Konto Godne Polecenia, Łukasz Fabiański, Mateusz Borek

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia