SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Łukasz Głombicki: z LifeTube’a do własnej agencji Whisky Media

Po nieco ponad roku pracy Łukasz Głombicki odszedł z sieci partnerskiej LifeTube, w której był szefem komunikacji. Głombicki uruchomił własną agencję Whisky Media.

Łukasz Głombicki Article

Whisky Media oferuje usługi z zakresu komunikacji w social media, public relations, content i influencer marketingu, SEM i SEO oraz marketingu wideo. Zajmuje się zarówno prowadzeniem kanałów marek w mediach społecznościowych, realizacją kampanii oraz konsultacjami, szkoleniami i warsztatami.

- Będziemy tworzyć treści, historie i kampanie, dzięki którym nasi klienci będą budowali prawdziwą więź ze swoimi odbiorcami i jeszcze skuteczniej realizowali swoje cele - zapowiada Łukasz Głombicki, prezes Whisky Media. Whisky Media będzie działać w trzech głównych obszarach: digital, content i wideo. Dział digital zajmował się będzie tworzeniem i optymalizacją stron internetowych, social mediami i komunikacją. Redakcja zajmie się content marketingiem, a za kompleksową produkcję materiałów wideo odpowiadał będzie zespół domu produkcyjnego.

- Jesteśmy gotowi produkować dowolne treści wideo - zarówno na potrzeby platform internetowych, jak i wszystkich innych. W najbliższych miesiącach do naszego zespołu będą dołączać gorące nazwiska z branży. Chcę połączyć redakcyjny świat mediów z kompetencjami agencyjnymi, by tworzyć jeszcze lepsze i skuteczniejsze treści - mówi Głombicki.

Oprócz działań dla klientów Whisky Media zamierza inwestować w produkcję własnych treści wideo, serwisów internetowych i przestrzeni w internecie.. Spółka nie wyklucza również inwestowania lub przejęć istniejących na rynku projektów. - Nasza firma to zbiór niesamowitych ludzi wywodzących się z różnych zakamarków i części branży. Moim celem jest stworzenie zespołu ekspertów, którzy razem będą tworzyć świetne kampanie i opowiadać fantastyczne historie. Chcemy łączyć, dostarczać najlepsze usługi klientom i najlepsze treści odbiorcom - podkreśla Głombicki.

Z firmą na stale współpracują już Patryk Bryliński i Maciej Kaczyński – twórcy znanego fanpage'a Facecje i autorzy książki „Facecje. Historia coachem życia”. Od 10 lat pracują jako team kreatywny w agencjach reklamowych.

Poprzednio, od początku ub.r. Łukasz  pracował jako szef komunikacji w LifeTube. W firmie jego obowiązki na razie przejął dyrektor marketingu Kamil Bolek.

W 2016 roku Głombicki pracował w Burda International Polska jako online manager „National Geographic” i „Focusa”. Wcześniej był dziennikarzem m.in. w Gazeta.pl, naTemat.pl i TVN CNBC. Z branżą mediów i marketingu jest związany od ponad 10 lat.

- Łukasz to świetny specjalista, a jego praca realnie przekładała się na rozpoznawalność LifeTube’a na rynku. Wierzę, że "biznesowe usamodzielnienie" i zmiana modelu współpracy na bardziej projektowy przyniesie nam jeszcze lepsze efekty - komentuje Paweł Stano, prezes LifeTube’a. - W imieniu całego zespołu LifeTube'a życzę Łukaszowi samych biznesowych sukcesów i powodzenia w rozwijaniu własnej firmy. Wierzę, że Whisky Media w krótkim czasie stanie się dla nas kolejnym ważnym partnerem realizującym świetnie kampanie digitalowe dla wielu firm i marek - dodaje Stano.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Łukasz Głombicki: z LifeTube’a do własnej agencji Whisky Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing