- Z roku na rok zwiększamy skalę sprzedaży eksportowej, a rynek naszych zachodnich sąsiadów jest dla nas jednym z najważniejszych. Stąd decyzja o wyborze na ambasadora marki postaci Łukasza Piszczka - sportowca rozpoznawalnego nie tylko Polsce, ale w całej Europie - uzasadnia Grzegorz Ratajczak, dyrektor wykonawczy Krispolu. - „Pozytywne emocje związane ze sportem towarzyszą naszej marce od lat. Teraz przyszła pora, aby wynieść związaną ze sportem komunikację marketingową na jeszcze wyższy poziom - dodaje Katarzyna Kozłowska, kierownik marketingu w firmie.
Wizerunek Piszczka będzie wykorzystywany przez Krispol głównie w Polsce. Współpraca z piłkarzem jest zaplanowana długofalowo (firma nie podaje, konkretnie na jak długo podpisano umowę).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nie-tylko-robert-lewandowski-polscy-pilkarze-przed-euro-na-boisku-reklamowym-video ##

Krispol jest kolejnym polskim producentem okien angażującym piłkarzy do swoich reklam. Oknoplast kilka lat temu podpisał umowy sponsorskie z Interem Mediolan, Olympique Lyon i Borussią Dortmund (dzięki czemu w jego reklamach oprócz Łukasza Piszczka pojawili się grający wtedy w tej drużynie Robert Lewandowski i Jakub Błaszczykowski). Z kolei Drutex od ponad dwóch lat promuje się reklamami z udziałem Błaszczykowskiego, Andrei Pirlo i Philippa Lahma.
Kampania Krispolu z udziałem Łukasza Piszczka będzie prowadzona od 12 czerwca pod hasłem „Krispol - gwarancja spokoju”. Jej celem jest umocnienie wizerunku firmy jako dostawcy najwyższej jakości bram, okien i rolet, stanowiących kompleksowe zabezpieczenie domu.
Akcja obejmie internet (m.in. serwisy VoD) oraz punkty sprzedaży. Kreacją reklam zajęła się agencja Kiwi Group, a za zakup mediów odpowiadają domy mediowe Media Mass 365 i Media Concept.











