Łukasz Radwan i Michał Wójcik gospodarzami cyklu „Brać czy nie brać” w History

W październiku br. w kanale History pojawi się polski cykl „Brać czy nie brać”, w którym Łukasz Radwan i Michał Wójcik poszukiwać będą unikalnych przedmiotów, by je potem sprzedać - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na zlecenie A+E Networks Poland realizuje ATM Grupa.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Łukasz Radwan i Michał Wójcik gospodarzami cyklu „Brać czy nie brać” w History

W dokumentalnej serii prowadzący przemierzać będą Polskę busem, poszukując unikalnych przedmiotów o ogromnej wartości historycznej i materialnej. Dysponując ustalonym budżetem próbują złowić unikatowe skarby, aby sprzedać je później z jak największym zyskiem. W finale każdego odcinka Radwan i Wójcik spotkają się z ekspertami, którzy ocenią, czy zakupione przez nich przedmioty były warte swojej ceny i kto z nich zrobił lepszy interes.

Łukasz Radwan to dziennikarz, promotor sztuki, osobowość życia artystycznego w Polsce. Z kolei Michał Wójcik jest historykiem, w przeszłości pracował w Radiu ZET, tygodniku „Przekrój”, był redaktorem naczelnym magazynów „Focus” i „Focus Historia”.

Cykl „Brać czy nie brać” liczyć będzie 10 odcinków, wyprodukowanych dla stacji History przez ATM Grupę. Oglądać je będzie można w poniedziałki o 22.30 począwszy od 19 października br.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział History w rynku w sierpniu br. wyniósł 0,14 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?