SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LVMH usprawni biznes dzięki AI od Google. Zawarto umowę

Koncern LVMH i Google Cloud ogłosiły strategiczne partnerstwo, by wspierać innowacje i opracować nowe rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji i chmurze obliczeniowej. Obie firmy połączą siły, aby umożliwić indywidualnym markom produktów luksusowych LVMH oferowanie klientom nowych, spersonalizowanych doświadczeń, które mają sprzyjać długoterminowemu wzrostowi.

Koncern LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton jest reprezentowany w sektorze win i napojów alkoholowych przez portfolio marek, które obejmuje Moët & Chandon, Dom Pérignon, Veuve Clicquot Ponsardin, Krug, Ruinart, Mercier, Château d'Yquem, Domaine du Clos des Lambrays, Château Cheval Blanc, Colgin Cellars, Hennessy, Glenmorangie, Ardbeg, Belvedere, Woodinville, Volcán de Mi Tierra, Chandon, Cloudy Bay, Terrazas de los Andes, Cheval des Andes, Cape Mentelle, Newton, Bodega Numanthia, Ao Yun, Château d'Esclans i Château du Galoupet.

Czytaj także: W Polsce startuje centrum obliczeniowe Google Cloud. Infrastruktura chmurowa dla firm i nowe miejsca pracy

Dział mody i wyrobów skórzanych obejmuje marki Louis Vuitton, Christian Dior Couture, Celine, Loewe, Kenzo, Givenchy, Fendi, Emilio Pucci, Marc Jacobs, Berluti, Loro Piana, RIMOWA, Patou i Fenty.

LVMH jest obecny także w sektorze perfum i kosmetyków z markami Parfums Christian Dior, Guerlain, Parfums Givenchy, Kenzo Parfums, Perfumes Loewe, Benefit Cosmetics, Make Up For Ever, Acqua di Parma, Fresh, Fenty Beauty by Rihanna i Maison Francis Kurkdjian. Dział LVMH zajmujący się zegarkami i biżuterią obejmuje marki Bvlgari, Tiffany & Co, TAG Heuer, Chaumet, Dior Watches, Zenith, Fred i Hublot.

LVMH prowadzi również selektywną sprzedaż detaliczną oraz inne rodzaje działalności poprzez DFS, Sephora, Le Bon Marché, La Samaritaine, Groupe Les Echos, Cova, Le Jardin d'Acclimatation, Royal Van Lent, hotele Belmond i Cheval Blanc.

LVMH i Google Cloud razem

Teraz poinformowano o zawarciu umowy pomiędzy LVMH i Google Cloud, platformą przeznaczoną do obsługi firm w technologii chmurowej.

Jak ujawniono współpraca między LVMH i Google Cloud opiera się na dostarczeniu zespołom marek LVMH nowych technologii sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego (ML).

Rozwiązania te mają nie tylko usprawnić operacje biznesowe, pomagając w prognozowaniu popytu i optymalizacji stanów magazynowych, ale także dzięki personalizacji poprawić doświadczenia klientów, spełniając przy tym wymogi LVMH w zakresie prywatności i bezpieczeństwa.

W założeniach podczas gdy AI będzie w coraz większym stopniu oddziaływać na każdy element łańcucha wartości (value chain) w LVMH – od rozwoju produktów, przez łańcuchy dostaw, po kontakty z pracownikami, partnerami i klientami – firma będzie wykorzystywać technologię Google Cloud i narzędzia AI/ML, aby umożliwić rozwój nowych zastosowań biznesowych w dużej skali.

Zgodnie z zapowiedzią LVMH otrzyma również wsparcie Google Cloud w zakresie tworzenia dedykowanych, inkluzywnych programów podnoszenia kwalifikacji i certyfikacji w zespołach pracujących dla poszczególnych marek. Aby przyspieszyć rozwój i innowacje w tym zakresie, obie firmy planują dodatkowo uruchomić w Paryżu Akademię Danych i Sztucznej Inteligencji.

W ramach partnerstwa, LVMH będzie również korzystać z Google Cloud w celu modernizacji elementów swojej infrastruktury IT, co ma poprawić zwinność, bezpieczeństwo, efektywność kosztową i zapewni wydajność na dużą skalę, dzięki czemu możliwa będzie realizacja nawet najambitniejszych projektów biznesowych.

Czytaj także: Google udostępnia Workspace dla każdego użytkownika. Nowe możliwości kontaktów i pracy zespołowej

- Nowe partnerstwo z Google Cloud jest znaczące i bezprecedensowe oraz odzwierciedla nasze duże ambicje - zaznacza w komentarzu Toni Belloni, group managing director w LVMH. - Dzięki połączeniu najlepszych podejść obu firm w swoich w branżach, będziemy mogli zrobić krok naprzód w zakresie wykorzystania danych i AI. Dla nas prywatność, personalizacja i luksus są synonimami i zawsze tak będzie. Nowe możliwości oferowane naszym klientom są są tym, na co pracują nasze utalentowane zespoły w LVMH: wyjątkowym i niezapomnianym doświadczeniem.

Dołącz do dyskusji: LVMH usprawni biznes dzięki AI od Google. Zawarto umowę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl