SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„M jak miłość” dalej hitem TVP2. Stacja nokautuje konkurencję

Kolejny sezon „M jak miłość” ogląda średnio 5,66 mln osób, tyle samo co w analogicznym okresie ub.r. Produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49.

fot. tvpfot. tvp

Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 29 sierpnia do 13 września 2016 roku wyniosła 5,66 mln osób. Przełożyło się to na 36,60 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 32,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.40.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 5 września br. Przed telewizorami zgromadził on 6,28 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki „M jak miłość”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

05-09-2016

6 279 256

40,07%

12-09-2016

5 962 223

38,69%

13-09-2016

5 761 168

37,09%

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej oglądalność „M jak miłość” zmieniła się nieznacznie - widownia minimalnie spadła, ale wzrosły udziały produkcji w rynku (zwłaszcza w grupie komercyjnej). Cztery pierwsze odcinki poprzedniego sezonu serialu (pokazane w okresie od 31 sierpnia do 8 września ub.r.) śledziło 5,69 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 35,40 proc. oraz 29,90 proc. udziału.

TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu nadal jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat, który emituje wtedy filmy fabularne oraz program „Hell’s Kitchen - Piekielna Kuchnia” i osiąga już tylko 9,69 proc. udziału. Trzeci jest TVN (końcówka „Na Wspólnej”, „Singielka” oraz finał „Projektu Lady”; 6,24 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Rozdarte serca”, „Teatr Telewizji”, nowy teleturniej „Ja to znam” i „Wielki test o zdrowiu”; 5,38 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP2 - M jak miłość

5 656 392

36,60%

1 944 848

32,11%

Polsat

1 497 718

9,69%

869 563

14,36%

TVN

964 949

6,24%

497 737

8,22%

TVP1

831 797

5,38%

204 471

3,38%

„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.

W sierpniu br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 8,89 proc.

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” dalej hitem TVP2. Stacja nokautuje konkurencję

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
arnie
Gdyby przerzucić serial do komercji, to oglądalność spadłaby o połowę, bowiem ludzie nie cierpią przerywania audycji i wysłuchiwania kretyństw o infekcjach intymnych i problemach ze wzwodem...
odpowiedź
User
Oglądalność
Serial wciąż na szczycie, a prezes Kurski rozważał jego zdjęcie z anteny.
odpowiedź
User
mary
Gdyby przerzucić serial do komercji, to oglądalność spadłaby o połowę, bowiem ludzie nie cierpią przerywania audycji i wysłuchiwania kretyństw o infekcjach intymnych i problemach ze wzwodem...


Nawet jakby spadła o połowę to byłby to największy hit serialowy stacji komercyjnej w Polsce. Druga szansa czy Na noże mają po niecałe 1,5 mln….
odpowiedź