SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“M jak miłość” i “Jaka to melodia?” świątecznymi hitami

Święta Wielkanocne bez niespodzianek. Między 3 a 5 kwietnia br. najchętniej oglądane były “M jak miłość”, “Jaka to melodia?” oraz “Teleexpress”. Statystyczny Polak spędził przed telewizorem 4 godziny i 54 minuty, czyli o 7 minut dłużej niż rok temu (11 – 13 kwietnia 2009 r.).

Na dalszych pozycjach “Blondynka”, “Klan”oraz “Wiadomości”. Stawkę zamyka “Taniec z gwiazdami”- wynika z danych AGB Nielsen Media Research. 

TytułStacjaDataAMRSHR %
M JAK MILOSC /TELENOW.POL./TVP205-04-2010704712343,36%
JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/TVP105-04-2010504258136,46%
TELEEXPRESSTVP105-04-2010458807635,85%
BLONDYNKA /SER.OBYCZ.POL./TVP104-04-2010441132028,30%
KLAN /TELENOWELA POL./TVP105-04-2010413707832,23%
WIADOMOSCITVP105-04-2010403447626,38%
LASKOWIK & MALICKI /PROG.ROZR.POL./TVP205-04-2010402209224,41%
PLEBANIA /TELENOW.POL./TVP105-04-2010398556130,44%
OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./TVP104-04-2010389595735,70%
TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./TVN04-04-2010389238525,77%


Pod względem udziałów głównych graczy na rynku telewizyjnym w stosunku do poprzednich Świąt Wielkanocnych 2009 w grupie 4+ spadek odnotowały wszystkie stacje: TVP1 o 2,16 punktu procentowego (udział w tegoroczne Święta wyniósł 19,67%), TVN o 0,43 punktu procentowego (udział w tegoroczne Święta wyniósł 14,83%), Polsat o 0,31 punktu procentowego (udział w tegoroczne Święta wyniósł 13,36%), TVP2 o 0,21 punktu procentowego (udział w tegoroczne Święta wyniósł 17,83%). 

Stacja (4+)20092010
TVP121,83%19,67%
TVP218,04%17,83%
Polsat13,67%13,36%
TVN15,26%14,83%


W grupie docelowej osoby w wieku 16-49 również wszystkie główne stacje odnotowały spadek TVP1 o 1,84% (udział w tegoroczne Święta wyniósł 17,40%), Polsat o 0,91% (udział w tegoroczne Święta wyniósł 14,26%), TVN o 0,22% (udział w tegoroczne Święta wyniósł 16,96%) i TVP2 o 0,14% (udział w tegoroczne Święta wyniósł 16,83%). 

Stacja (16-49)20092010
TVP119,24%17,40%
TVP216,97%16,83%
Polsat15,17%14,26%
TVN17,18%16,96%


 

Dołącz do dyskusji: “M jak miłość” i “Jaka to melodia?” świątecznymi hitami

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Cabel
No i pieknie, naziemna klika traci kolejne 3 punkty procentowe udziału
odpowiedź
User
kika
A 11 - 13 kwietnia w tym roku jeszcze nie było
odpowiedź
User
joEdek
[url=http://www.kalbi.pl/Wielkanoc]Wielkanoc[/url] i Boże Narodzenie, to czas największego oglądania TV - choć w wielu domach TV po prostu stanowi tło do biesiady, ale statystyki oglądalności są podbijane. Takie jajko niespodzianka
odpowiedź