„M jak miłość” nadal hitem TVP2. 7,3 mln widzów tysięcznego odcinka

„M jak miłość” w pierwszych tygodniach nowego sezonu oglądało średnio 6,66 mln osób, co dało TVP2 pozycję zdecydowanego lidera. Największą popularnością cieszył się tysięczny odcinek serialu, który oglądało aż 7,3 mln widzów.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„M jak miłość” nadal hitem TVP2. 7,3 mln widzów tysięcznego odcinka
M jak miłość

„M jak miłość” na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.40, począwszy od 3 września br.

Średnia widownia pięciu pierwszych odcinków nowego sezonu serialu wyniosła  6,66 mln osób, co przełożyło się na 42,40 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 37,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl.

W obecnym sezonie największą widownię zgromadził 1000. odcinek produkcji, który pokazany został 16 września br. Oglądało go 7,26 mln osób.

 

TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego hitu jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat, który emituje wtedy filmy fabularne w paśmie „Mega Hit” i osiąga już tylko 10,43 proc. udziału. Trzecia jest TVN („W11 - Wydział Śledczy”; 9,98 proc.), a czwarta - TVP1 („Teatr Telewizji”, serial „Transporter” oraz mecz piłki nożnej; 8,65 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

 

Warto dodać, że 2 września br. o godz. 20.40 pokazana została gala „Tysiąc razy M jak miłość”, która zainteresowała aż 5,10 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 33,47 proc. oraz 38,00 proc. udziału. Jubileuszowy koncert serialu odbył się w Teatrze Polskim w Warszawie. Wzięli w nim udział aktorzy serialu i jego twórcy oraz inne gwiazdy TVP.

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały