SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„M jak miłość” ogląda ciągle 7 mln widzów

Pierwsze cztery odcinki najnowszego sezonu serialu „M jak miłość” zgromadziły przed ekranami blisko 7 mln widzów, czyli minimalnie więcej niż odcinki pokazane w dwóch pierwszych tygodniach emisji rok wcześniej. Produkcja cały czas bije na głowę propozycje konkurentów Dwójki.

Największym powodzeniem cieszył się trzeci odcinek nowego sezonu, który zobaczyło ponad 7,5 mln widzów. Najgorzej wypadł zaś drugi - jego wynik to  6 mln oglądających, ale wtedy TVP 1 transmitowała mecz piłki nożnej Polska-Niemcy. Średnio pokazane dotąd epizody zapewniły TVP 2 44,86 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 40,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualenemedia.pl.

Dla porównania, widownia „M jak miłość” w dwóch pierwszych tygodniach jesiennego sezonu rok wcześniej wyniosła 6,94 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 43,77 proc. i 40,22 proc. Wtedy TVP 2 emitowała po trzy odcinki w każdym tygodniu.

>>> "M jak miłość" straciło 800 tys. widzów

Dwójka wciąż bezkonkurencyjnie lideruje w paśmie nadawania „M jak miłość”. Drugi w kolejności Polsat, który w tym czasie emituje filmy fabularne osiąga tylko 12,74 proc. udziału. Na trzecim miejscu znajduje się Jedynka z wynikiem 12,49 proc. Stacja emituje w tym samym czasie „Teatr Telewizji „i serial „Białe Kołnierzyki”. Dalej z udziałem 10,83 proc. plasuje się TVN, emitujący seriale „Na Wspólnej” oraz „W11- wydział śledczy”. W grupie 16-49 kolejność  stacji jest taka sama, ale przewaga TVP 2 mniejsza.

Największą popularnością serial cieszy się wśród kobiet, widzów w wieku średnim i starszym, mieszkańców wsi i średnich miast oraz osób z wykształceniem podstawowym i wyższym.


Widownia „M jak miłość” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
05-09-20117 117 13648,21%44,69%
06-09-20116 014 01735,91%30,63%
12-09-20117 520 39648,25%43,80%
13-09-20117 304 04748,19%43,53%
Średnia6 985 73544,86%40,32%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
M jak miłość6 985 73544,86%40,32%
Polsat1 984 21612,74%17,06%
TVP 11 944 04112,49%13,43%
TVN1 686 21410,83%8,72%


Profil widowni serialu

  ADH %AFF
PłećMężczyźni31,42%65
Kobiety68,58%132
Wiek 4-92,08%35
 10-153,50%52
16 - 192,32%42
20 - 243,01%38
25 - 296,32%71
30 - 346,64%80
35 - 397,65%104
40 - 446,17%96
45 - 495,40%79
50 - 5410,03%125
55 - 5910,58%136
60+36,28%180
Wlk. miastaWieś45,49%116
< 50 tys.23,17%96
50-100 tys.8,74%102
100-200 tys.7,22%89
> 200 tys.15,37%76
ZawódTop management6,85%79
Pracownicy średniego szczebla15,07%100
Pracownicy fizyczni i rolnicy15,78%79
Emeryci44,25%172
Inni18,05%59
WykształceniePodstawowe52,59%116
Średnie28,55%97
Wyższe13,28%106
Inne5,58%44


 

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” ogląda ciągle 7 mln widzów

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
jak można oglądać taki nudny i beznadziejny serial?
odpowiedź
User
gość
i mecz widzów odebrał mjm,a mimo tego pozostałe odcinki miały tak wysoką oglądalność,że jest lepiej niz rok temu :)
kiedyś to serial był nudny,ale teraz po zmieniali,że znów jest ciekawy.
"@walter" zobacz sobie choć z 1 odcinek,a na pewno zauważysz te zmiany:)
odpowiedź
User
kyz
ciekawe skad widza ze oglada to emerytka z podstawowym wyksztalceniem w wielkim miescie...paranoja!
odpowiedź