Madonna wybrała Radio Zet

Rusza wielka kampania reklamowa Radia Zet z jedną z największych gwiazd światowego show-biznesu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Madonna, jedna z największych gwiazd światowego show-biznesu wystąpi w rozpoczynającej się 13 września kampanii reklamowej  Radia Zet.

Prace nad kampanią trwały ponad 10 miesięcy. Rozmowy z Madonną miały charakter wyjątkowo poufny. Negocjacje odbywały się w Londynie, Los Angeles, Nowym Jorku i Paryżu.

Robert Kozyra, prezes Radia Zet, dobrze pamięta miny najbliższych współpracowników, których przed rokiem zaprosił do swojego biura. - Długo patrzyli na mnie ze zdumieniem. A ja tylko ogłosiłem im mój nowy pomysł na kampanię reklamową stacji - opowiada "Newsweekowi".

Jak podało Radio Zet, Madonna nie tylko osobiście zaakceptowała pomysł, ale po raz pierwszy pozwoliła wykorzystać w reklamie najsłynniejsze ujęcia ze swoich legendarnych już wideoklipów (m. in. Vogue, Material Girl, Frozen, Hollywood ). Zgodziła się również, by reklamę oparto na  jednym z jej największych przebojów.

"Rozmowy były bardzo profesjonalne i trudne. Włożyliśmy w nie wiele pracy i teraz mamy ogromną satysfakcję, że udało się zrobić rzecz, która wydawałaby się nieosiągalna. I to nie tylko w polskich warunkach" - mówi prezes Radia Zet Robert Kozyra. 

Madonna do tej pory reklamowała tylko pięć marek i były to firmy wyłącznie o światowym zasięgu: BMW, Mitsubishi, Pepsi, Gap i Max Factor. Nigdy do tej pory nie wzięła udziału w reklamie telewizyjnej jakiegokolwiek medium.

Madonnie w reklamie Radia Zet partneruje polski aktor - Zbigniew Zamachowski.

"Kręcenie tego filmu to była fantastyczna zabawa" - opowiada Zbigniew Zamachowski. "Pomysł spodobał mi się od razu. Zwłaszcza, że miałem zagrać z Madonną. Wiedziałem, że będzie z tego reklama inna niż wszystkie."

Twórcami scenariusza są Marek Bimer i Janusz Mazurczak, reżyserował Tomasz Konecki, a autorem zdjęć jest Tomasz Madejski. Konecki i Madejski to zdobywcy nagród za kultowe filmy "Pół serio" i "Ciało".

Reklama została wyprodukowana przez OTO Studio. W produkcji wykorzystano najnowocześniejsze techniki filmowe, takie jak we "Władcy Pierścieni" i "Matriksie". Nad realizacją całej kampanii pracowało ponad 100 osób w Europie i Stanach Zjednoczonych.

Kampania Radia ZET obejmuje wszystkie media o zasięgu ogólnopolskim. Zaplanowała ją agencja Optimedia. W kampanii prasowej wykorzystane zostały nigdy dotąd nie publikowane w Europie zdjęcia Madonny.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek