SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maffashion promuje personalizowane Make-up Boxy dostępne w Douglasie (wideo)

Sieć perfumerii Douglas Polska wprowadziła do sprzedaży Make-up Boxy by Maffashion. Infleunecerka Julia Kuczyńska promuje je w rozpoczętej właśnie kampanii autorstwa agencji Brasil i Havas Media.

Douglas we współpracy z Maffashion przygotował dwa zestawy produktów do makijażu, pozwalające na stworzenie dziennego, miejskiego looku City oraz wieczorowego Glamour. Zestaw dzienny zawiera żel do brwi, rozświetlacz oraz błyszczyk, wieczorowy zaś paletę cieni, maskarę i pomadkę.

- Stworzyliśmy wspólnie z Maffashion wyjątkową limitowaną kolekcję dwóch zestawów produktów do makijażu. Make-up Boxy, dostępne są w wersji Glamour lub City, zgodne z  trendami i pozwalają uzyskać najmodniejszy makijaż sezonu. Do współpracy zaprosiliśmy Julię, ponieważ na o dzień inspiruje miliony dziewczyn, dodając im pewności siebie, pokazując, że najważniejsze to  zede wszystkim być wierną sobie - mówi Agnieszka Radawiecka, dyrektor marketingu Douglas.

Kilka dni temu ruszyła digitalowa aktywacja z udziałem gwiazdy, obejmująca precyzyjne targetowane emisje video oraz display, wizerunkowe formaty na portalach kobiecych oraz szeroką kampanię w social mediach (Instagram/Facebook) Maffashion i Douglas. Towarzyszy jej promocja w punktach sprzedaży oraz kampania w magazynach kobiecych.

W sobotę 28 października Maffashion opowie swoich ulubionych jesienno-zimowych trendach podczas eventu Douglas Beauty Trends w warszawskich Złotych Tarasach.

Za strategię i kampanię digitalową odpowiada Havas Media, za przygotowanie materiałów kreatywnych agencja Brasil, za event agencja Yellow.

Dołącz do dyskusji: Maffashion promuje personalizowane Make-up Boxy dostępne w Douglasie (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krutki
Reklamy z tą panią widzę ostatnio co chwilę. Nie wiem, czy ona ma tego świadomość, ale zużywa swoją markę. Być może to jakiś menedżer, który walczy o kwartalne prowizje i który po prostu pójdzie dalej, gdy tutaj zniknie potencjał...
odpowiedź
User
Zorg
Zabawne, że bohaterka mówi "Mój make up jest naturalny, taki jak ja." akurat w tym momencie, kiedy jest close up na jej zoperowaną twarz.
odpowiedź