Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska) w I kwartale 2014 roku wyniosła 290 645 egz. W porównaniu do I kwartału 2013 roku była ona niższa o 26,26 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 22,09 proc. i średni wynik na poziomie 234 137 egz.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska). Średni wynik sprzedażowy tego pisma zmalał w ciągu roku o 21,24 proc. do 194 063 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący aż 58,37 proc., odnotowała „Gala” (Burda International Polska), której średni wynik w I kwartale 2014 roku uplasował się na poziomie 63 647 egz. Trzeba jednak zaznaczyć, że w pierwszych trzech miesiącach br. tytuł ukazywał się tylko w cenie 4,99 zł, zaś rok wcześniej miał wydania promocyjne za 0,99 zł.

W marcu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem również było „Party”. Średni wynik tego dwutygodnika wyniósł 292 664 egz., po spadku w porównaniu do marca 2013 roku o 18,98 proc.Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (224 289 egz.; w dół o 22,70), a trzecia lokata należała do magazynu „Flesz” (196 232 egz.; - 26,92).
Z kolei najwięcej straciła tutaj „Grazia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 38,69 proc. Jej średni wynik uplasował się na poziomie 77 790 egz.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











