SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magdalena Komar-Jakubowska odpowiada za markę Meloradio

Nową brand manager stacji radiowej Meloradio (Eurozet) została Magdalena Komar-Jakubowska.

Magdalena Komar-Jakubowska, fot. LinkedInMagdalena Komar-Jakubowska, fot. LinkedIn

Magdalena Komar-Jakubowska będzie odpowiedzialna za komunikację marketingową i promocyjną marki Meloradio, należącej do Eurozetu.

W Grupie Eurozet Komar-Jakubowska pracuje od 10 lat. Początkowo zajmowała się promocją i lokalnymi akcjami specjalnymi Planety FM Łódź i Radia ZET Gold Łódź. We wrześniu 2017 roku awansowała na stanowisko starszego specjalisty w dziale sponsoringu i akcji specjalnych.

Pracę w mediach zaczynała w 2007 roku w dziale promocji stołecznego wydania "Gazety Wyborczej". Pracowała m.in. w działach marketingu i sprzedaży w branżach deweloperskiej i reklamowej.

W 2019 roku uśredniony dzienny zasięg stacji Meloradio wyniósł 1,1 proc. - najwięcej w historii nadawania (za Radio Track Kantar Polska, opracowanie Wirtualnemedia.pl).

 

Dołącz do dyskusji: Magdalena Komar-Jakubowska odpowiada za markę Meloradio

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ciekawy
Co to wniesie do słabo radzącego sobie na rynku radiowym Meloradia?
odpowiedź
User
Maxi
Jakiś czas temu playlista została odświeżona. Pojawiło się więcej nowszych kawałków i ogólnie jest trochę dynamicznej. To raczej dobry ruch, bo poprzednia oferta muzyczna bardziej nadawała się dla osób cierpiących na bezsenność albo na stypę.
odpowiedź
User
Abc
No tak Maxi, Ty byś pewnie chciał, żeby to było kolejne radio z wielu z jakims łomotem muzycznym. Na szczęście nie jest
odpowiedź