SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Dorota Wellman z przedsiębiorcami reklamują Magenta Biznes w T-Mobile (wideo)

T-Mobile Polska rozpoczął kolejną odsłonę kampanii reklamującej ofertę dla firm Magenta Biznes. W akcji występują różni przedsiębiorcy oraz dziennikarka Dorota Wellman.

Article

W spocie Dorota Wellman przedstawia właścicieli małych firm z różnych branż, którzy korzystają z Magenta Biznes. Kampania podkreśla, że promowana oferta zapewnia przydatne dla przedsiębiorców usługi dodatkowe, m.in. aplikację do rezerwacji wizyt, wsparcie IT i księgowość w trybie internetowym. Dziennikarka przekonuje, że dzięki temu można osiągnąć efekt „wow!” w biznesie.

Magenta Biznes obejmuje cztery pakiety w cenach od 40 do 120 zł miesięcznie. We wszystkich dostępne są nielimitowane rozmowy oraz SMSy i MMSy, a w trzech droższych - także nielimitowany internet mobilny.

 

W pierwszej reklamie z tej kampanii Dorota Wellman wystąpiła wspólnie z kobietą pracującą jako architekt krajobrazu. Wcześniej dziennikarka wzięła udział w wizerunkowej kampanii T-Mobile, podkreślającej jakość usług tej sieci i wracających do niej klientów.

Obecne działania są realizowane w telewizji, internecie, prasie, radiu i na outdoorze.

Kreację i spoty przygotował departament komunikacji rynkowej T-Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Za planowanie i zakup mediów oraz działania w Internecie odpowiada dom mediowy Mindshare, za kreację online Liquid Thread. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dorota Wellman z przedsiębiorcami reklamują Magenta Biznes w T-Mobile (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ania
Horror.
10 0
odpowiedź
User
to zabawne
Jeśli chodzi o zniechęcenie to ta drobna osóbka jest idealna. Chyba została złapana na łapance albo na zasadzie "palec pod budkę". W sumie można było zresztą wykorzystać jakiegoś polityka z Nowoczesnej czy Platformy - tak samo obiektywna jest ta ziejąca jadem Mrs Wellman.
11 0
odpowiedź
User
Dominik11
Dla mnie wykorzystywanie znanych osób w obecnych czasach nie jest najlepszym rozwiązaniem, jako klient wolałbym aby pieniądze, które idą na wynagrodzenie celebrytów szły na ulepszenie oferty. Ja osobiscie zrezygnowałem z abonamentu w t-mobile i przeniosłem się do mobile vikings bo ich oferta jest dla mnie atrakcyjniejsza i nie jestem zobowiązany żadną umową. A vikingowie nie używają Pani wellman czy innych gwiazdek polskiego showbizu.
11 0
odpowiedź
User
Merik&
Mi bardzo zapadła w pamięć piosenka z reklam, a lubiłm ją zawsze. Co do Wellman - dla mnie jest równą i zdystansowaną babka i jej podłożony głos w reklamie robi robote. Estetyka/kolorystyka reklam stonowana i spójna z innymi. Poza tym wydaje mi się, że inne sieci jak np. Play ma tych gwizd 100x więcej, ona jest chyba jedyna. Z mojej perspektywy - pr, wszystko tutaj działa jak należy i nie widzę udziwnień.
0 11
odpowiedź
User
a
nic dziwnego, że t-mobile cienko przędzie skoro ma takich specjalistów, którzy angażują wellmanową do reklamy pewnie za ciężką kasę...
0 0
odpowiedź
User
a
Mi bardzo zapadła w pamięć piosenka z reklam, a lubiłm ją zawsze. Co do Wellman - dla mnie jest równą i zdystansowaną babka i jej podłożony głos w reklamie robi robote. Estetyka/kolorystyka reklam stonowana i spójna z innymi. Poza tym wydaje mi się, że inne sieci jak np. Play ma tych gwizd 100x więcej, ona jest chyba jedyna. Z mojej perspektywy - pr, wszystko tutaj działa jak należy i nie widzę udziwnień.


wellmanowa przestań sobie pisać laurki, bo słupków t-mobilowi nie podciągniesz, a jeszcze obniżysz....
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing