Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski musicalowo reklamują Supernet w T-Mobile Polska (wideo)

W czwartek rozpocznie się kampania reklamująca nową ofertę abonamentową w T-Mobile Polska - Supernet. Bohaterami akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy Bridge2Fun, SMG LiquidThread, G7, Agencja Warszawa i Starcom MediaVest Group - są aktorzy Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski musicalowo reklamują Supernet w T-Mobile Polska (wideo)
Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski w reklamie T-Mobile

W kampanii reklamowana jest trafiajaca właśnie do sprzedaży oferta Supernet, złożona z trzech taryf: T1, T2 i T3. Każdy obejmuje nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci w kraju, różne pakiety internetu mobilnego (w T3 - nielimitowany) oraz korzystanie z wybranych aplikacji internetowych bez zużywania pakietu.

Bohaterami reklam są Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski, którzy zagrali ostatnio w dwóch filmach z cyklu „Pitbull”: wyświetlanym na początku br. „Pitbull. Nowe porządki” oraz w „Pitbull. Niebezpieczne kobiety”, który trafi do kin w połowie listopada.

Spoty tak jak poprzednie reklamy T-Mobile Polska są utrzymane w konwencji musicalowej - tym razem tłem muzycznym jest przebój Raya Charlesa „Hit the road Jack”. W głównym spocie Maja Ostaszewska szukając internetu odwiedza bar dla motocyklistów, gdzie spotyka Piotra Stramowskiego odgrywającego superbohatera Supernet, który ratuje Ostaszewską z kłopotów i daje jej smartfon z nielimitowanym internetem.

Z kolei dwa spoty 15-sekundowe prezentują konkretne zalety oferty Supernet. Jeden podkreśla, że niezależnie od wielkości zużycia pakietu internetowego nie zapłaci się rachunku wyższego niż kwota abonamentu, a inny - że w ramach tego pakietu z najpopularniejszych aplikacji społecznościowych, muzycznych i do nawigacji można korzystać beż zużywania limitu danych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-polska-z-11-6-mln-klientow-wiecej-na-reklamy-w-dol-przychody-i-ebitda ##

Ostaszewska i Stramowski to kolejne znane osoby promujące T-Mobile. W ostatnich reklamach sieci najczęściej występował Tomasz Kot (z Natalią Nykiel reklamował T-Mobile na Kartę, a z Robertem Lewandowskim zagrał w kampanii wizerunkowej). Ponadto w kampaniach telekomu wzięli udział Agnieszka Szulim i Piotr Kędzierski oraz Kinga Preis i Patricia Kazadi.

Akcja reklamująca Supernet zacznie się w czwartek 15 września. Będzie prowadzona w telewizji (w kanałach głównych i tematycznych), radiu (także w stacjach internetowych), internecie (m.in. osobne reklamy i spoty wideo do różnych grup odbiorców na Facebooku), outdoor (m.in. infoscreeny) oraz punkty sprzedaży (materiały BTL)

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Bridge2Fun, reklamy internetowe - SMG LiquidThread, a materiały BTL - agencja G7. Za działania w mediach społecznościowych odpowiada Agencja Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom MediaVest Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów