Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski musicalowo reklamują Supernet w T-Mobile Polska (wideo)

W czwartek rozpocznie się kampania reklamująca nową ofertę abonamentową w T-Mobile Polska - Supernet. Bohaterami akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy Bridge2Fun, SMG LiquidThread, G7, Agencja Warszawa i Starcom MediaVest Group - są aktorzy Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski musicalowo reklamują Supernet w T-Mobile Polska (wideo)
Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski w reklamie T-Mobile

W kampanii reklamowana jest trafiajaca właśnie do sprzedaży oferta Supernet, złożona z trzech taryf: T1, T2 i T3. Każdy obejmuje nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci w kraju, różne pakiety internetu mobilnego (w T3 - nielimitowany) oraz korzystanie z wybranych aplikacji internetowych bez zużywania pakietu.

Bohaterami reklam są Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski, którzy zagrali ostatnio w dwóch filmach z cyklu „Pitbull”: wyświetlanym na początku br. „Pitbull. Nowe porządki” oraz w „Pitbull. Niebezpieczne kobiety”, który trafi do kin w połowie listopada.

Spoty tak jak poprzednie reklamy T-Mobile Polska są utrzymane w konwencji musicalowej - tym razem tłem muzycznym jest przebój Raya Charlesa „Hit the road Jack”. W głównym spocie Maja Ostaszewska szukając internetu odwiedza bar dla motocyklistów, gdzie spotyka Piotra Stramowskiego odgrywającego superbohatera Supernet, który ratuje Ostaszewską z kłopotów i daje jej smartfon z nielimitowanym internetem.

Z kolei dwa spoty 15-sekundowe prezentują konkretne zalety oferty Supernet. Jeden podkreśla, że niezależnie od wielkości zużycia pakietu internetowego nie zapłaci się rachunku wyższego niż kwota abonamentu, a inny - że w ramach tego pakietu z najpopularniejszych aplikacji społecznościowych, muzycznych i do nawigacji można korzystać beż zużywania limitu danych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-polska-z-11-6-mln-klientow-wiecej-na-reklamy-w-dol-przychody-i-ebitda ##

Ostaszewska i Stramowski to kolejne znane osoby promujące T-Mobile. W ostatnich reklamach sieci najczęściej występował Tomasz Kot (z Natalią Nykiel reklamował T-Mobile na Kartę, a z Robertem Lewandowskim zagrał w kampanii wizerunkowej). Ponadto w kampaniach telekomu wzięli udział Agnieszka Szulim i Piotr Kędzierski oraz Kinga Preis i Patricia Kazadi.

Akcja reklamująca Supernet zacznie się w czwartek 15 września. Będzie prowadzona w telewizji (w kanałach głównych i tematycznych), radiu (także w stacjach internetowych), internecie (m.in. osobne reklamy i spoty wideo do różnych grup odbiorców na Facebooku), outdoor (m.in. infoscreeny) oraz punkty sprzedaży (materiały BTL)

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Bridge2Fun, reklamy internetowe - SMG LiquidThread, a materiały BTL - agencja G7. Za działania w mediach społecznościowych odpowiada Agencja Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom MediaVest Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"