SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Makarony Lubella reklamowane przy „Na dobre i na złe”, „Top Chefie” i „Aż po sufit” (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa makaronów Lubella (produkowanych przez Maspex Wadowice) oparta na billboardzie sponsorskim emitowanym przy serialach „Na dobre i na złe” w TVP2 i „Aż po sufit” w TVN oraz programie „Top Chef” w Polsacie. Akcję przygotowały firmy Brainbox i Mindshare Polska.

Spot przedstawia różne potrawy przygotowane na bazie makaronów Pełne Ziarno z żytem i Pełne Ziarno z orkiszem marki Lubella. Apetycznym ujęciom towarzyszy informacja, że marka jest sponsorem programów, przy których emitowany jest klip. Celem jest podkreślenie, że reklamowane produkty mają wysoką jakość i wartościowe składniki, dzięki czemu zapewniają doskonały smak potraw.

Kampania ruszyła z początkiem września. Nie podano, jak długo potrwa.

 

Kreacją spotu zajęła się agencja Brainbox, a za planowanie i zakup czasu reklamowego odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: Makarony Lubella reklamowane przy „Na dobre i na złe”, „Top Chefie” i „Aż po sufit” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl