SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Małgorzata Nycz dyrektorem ds. komunikacji marketingowej w Nationale-Nederlanden

Z początkiem czerwca br. do departamentu komunikacji z klientami w Nationale-Nederlanden dołączyła Małgorzata Nycz, która objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji marketingowej. Zastąpiła Joannę Pędzińską, która odchodzi z firmy.

Małgorzata Nycz pracuje w branży komunikacji marketingowej od ponad 15 lat, przy czym od 10 na stanowiskach kierowniczych w sektorze bankowym.

W 2006 zaczęła pracę w Polbanku EFG, w którym później już jako szef zespołu marketingu odpowiadała za całościowe działania reklamowe i PR.

Następnie, w latach 2011-2014, na stanowisku szefa zespołu komunikacji marketingowej Banku BGŻ nadzorowała aktywności z zakresu komunikacji z klientami oraz efektywnego budowania strategii tej instytucji. Po fuzji i utworzeniu BGŻ BNP Paribas objęła funkcję dyrektora ds. komunikacji marketingowej i strategii marki, realizowała m.in. działania mające na celu wypozycjonowanie nowej marki.

Małgorzata Nycz jest absolwentką Uniwersytetu Technicznego w Berlinie na kierunku ekonomii i marketingu.

W Nationale-Nederlanden zastąpiła Joannę Pędzińską, której dalszych planów zawodowych nie udało nam się ustalić.

Dołącz do dyskusji: Małgorzata Nycz dyrektorem ds. komunikacji marketingowej w Nationale-Nederlanden

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl