Małgorzata Socha ponownie w kampanii Rexony (wideo)

Ruszyła trzecia kampania dezodorantu Rexona (Unilever Polska) z udziałem Małgorzaty Sochy. Akcję - obejmującą loterię i wspierające ją reklamy - przygotowały i realizują firmy Fabryka Pomysłów, Walk Creative i PHD Media Direction.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W loterii Rexony może wziąć każda osoba, która kupi antyperspirant tej marki i zgłosi to SMS-owo lub na specjalnej stronie internetowej. Do wygrania jest 750 bransoletek Tous oraz zakupy ze stylistką gwiazd o wartości 7 tys. zł. Loteria - wymyślona i obsługiwana przez agencję Fabryka Pomysłów - potrwa do 30 marca.

Twarzą akcji i wspierającej ją kampanii reklamowej jest aktorka Małgorzata Socha. To trzecia kampania Rexony, w której występuje Socha - poprzednia była prowadzona wiosną ub.r. (obejrzyj wykorzystywany w niej spot).

Obecne działania reklamowe - oparte zresztą na ubiegłorocznej kreacji - obejmują telewizję (kanały z oferty TVP, Polsatu, TVN, Atmediów i Discovery), prasę („Flesz”), internet (m.in. aktywności na Facebooku) oraz sklepy (materiały POS). Kreację kampanii przygotowała agencja Walk Creative, a media zaplanował i kupił dom mediowy PHD Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+