SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mały Głód w walce kung-fu reklamuje Danio (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa serków Danio (produkowanych przez Danone Polska) z udziałem ich brand hero Małego Głoda. Akcję przygotowały i realizują firmy Y&R Poland, VML Poland, MediaCom Warszawa i Garden of Words.

Nowy spot Danio pokazuje, jak Mały Głód kolejny raz próbuje zaatakować w codziennej sytuacji głodną osobę, tym razem stając z nią do walki jako zawodnik kung-fu. Jednak bohaterce udaje się szybko sięgnąć z lodówki promowany serek i zacząć go jeść, czym unicestwia Małego Głoda.

Reklama przekonuje, że mleczne serki Danio są kremową, pyszną przekąską zawierającą białko niezbędne w zbilansowanej diecie.

Kampania oprócz spotu telewizyjnego i materiałów POS w punktach sprzedaży obejmuje działania w internecie: nową odsłonę serwisu danio.com.pl i prowadzony w nim konkurs, w którym należy odpowiedzieć na krótkie pytania dotyczące Danio oraz przygotować plakat ilustrujący swoją walkę z Małym Głodem. Rozpoczęty 9 marca konkurs potrwa sześć tygodni, do wygrania jest 6 tabletów i 150 designerskich toreb na zakupy.

Kreacją reklam zajęła się agencja Y&R Poland, aktywności w internecie realizuje agencja VML Poland, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, a działania PR prowadzi agencja Garden of Words.

Dołącz do dyskusji: Mały Głód w walce kung-fu reklamuje Danio (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl