Mały piłkarz wspiera Arkadiusza Milika w nowej reklamie Tymbarku (wideo)

Arkadiusz Milik występuje w drugim spocie telewizyjnym tegorocznej kampanii turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” pod hasłem „Najlepsi Wspierają Najlepszych”. Za realizację działań dla Grupy Maspex Wadowice odpowiadają Scholz&Friends i Mindshare.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mały piłkarz wspiera Arkadiusza Milika w nowej reklamie Tymbarku (wideo)

Reklama nawiązuje do poprzedniego spotu, w którym napastnik reprezentacji Polski doradzał najmłodszym piłkarzom - tym razem to mały sportowiec wspiera swojego idola.

Arkadiusz Milik jako ambasador turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, w którym sam brał udział jako dziecko, wspiera działania komunikacyjne i reklamowych XVI edycji turnieju. Piłkarz wystąpił już w spocie reklamowym, w którym udzielał wsparcia i dobrych rad swoim młodszym kolegom - uczestnikom turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, tuż przed Wielkim Finałem rozgrywek, który odbył się 2 maja na Stadionie PGE Narodowym. Teraz  to dziecko w imieniu uczestników Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” zagrzewa całą reprezentację Polski do walki.

Komentarz małego kibica towarzyszy przygotowaniom Arkadiusza Milika w szatni, tuż przed wyjściem na murawę. Chłopiec podkreśla, jak ważne jest zaangażowanie i wiara we własne możliwości, w jego głosie słychać dumę z drużyny narodowej.

W reklamie wykorzystane są również ujęcia obrazujące zeszłoroczny Wielki Finał Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Natomiast w finalnej scenie spotu obok Ambasadora Turnieju wystąpiło sześcioro uczestników ubiegłorocznej edycji rozgrywek o Puchar Tymbarku: Milena, Kinga, Zuzia, Maciek, Przemek oraz Marcel. To już czwarty spot reklamowy promujący Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, w którym wystąpił Arkadiusz Milik, pierwsze dwie reklamy miały emisję rok temu.

Arkadiusz Milik jest oficjalnym ambasadorem turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” od 2015 roku, kiedy podpisał pierwszą umowę z firmą Tymbark - głównym sponsorem rozgrywek.

Spoty emitowane są w największych stacjach telewizyjnych. Za ich kreację odpowiada agencja Scholz&Friends, media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare. Reżyserią reklamy zajął się Filip Syczyński, a produkcją - Maspex.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+