„Mam talent” i „Aplauz, aplauz!” najdroższe w cenniku reklamowym TVN na wrzesień

We wrześniowej ofercie reklamowej TVN najwięcej, nawet po ponad 50 tys. zł, trzeba zapłacić za spoty przy programach rozrywkowych „Mam talent” i „Aplauz, aplauz!”. Niewiele mniej kosztują reklamy przy „Kuchennych rewolucjach”, „Masterchefie”, „Kto poślubi mojego syna?” i „Faktach”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Na reklamę przy emitowanym w soboty po godz. 20 „Mam talent” należy wydać od 38,4 do 57,6 tys. zł. To podobnie jak przed rokiem, kiedy spoty przy programie kosztowały 45,6-59,2 tys. zł (wszystkie kwoty w tekście to ceny netto reklam 30-sekundowych).

Spoty przy nowym talent-show „Aplauz, aplauz!”, który będzie emitowany w niedziele po godz. 20, kosztują 43,3-55 tys. zł, a przy pokazywanym zaraz potem „Masterchefie” - 34,6-49,2 tys. zł. Przed rokiem w tym paśmie można było oglądać „Masterchefa” i „Lekarzy”, a ceny reklam przy nich wynosiły od 39,5 do 52,9 tys. zł. Za reklamę przy emitowanych w czwartkowe wieczory „Kuchennych rewolucjach” trzeba zapłacić od 37,3 do 49,6 tys. zł (wobec 37-49,5 tys. zł rok wcześniej).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cztery-nowosci-jesienia-w-tvn-sporo-roszad-w-ramowce-wideo ##

W poniedziałki wieczorem TVN będzie pokazywał kolejną edycję „Top model”, przy której spoty kosztują od 35,1 do 44,2 tys. zł (we wrześniu ub.r. te stawki wynosiły od 32,7 do 44,7 tys. zł). Natomiast ceny spotów przy drugiej serii „Kto poślubi mojego syna?” (emisja w środę wieczorem) to 27,3-46,5 tys. zł (wobec 31-40,2 tys. zł rok wcześniej), a przy talk-show Kuby Wojewódzkiego - 15,8-28,5 tys. zł (przed rokiem było to 17-35,1 tys. zł).

Nowy serial „Aż po sufit” będzie pokazywany we wtorki wieczorem, a reklamy przy nim kosztują od 23,7 do 39,3 tys. zł. Ceny spotów przy „Na Wspólnej” wynoszą 42,3 tys. zł (3,5 tys. zł więcej niż przed rokiem), a przy emitowanym zaraz później nowym serialu „Wesołowska i mediatorzy” - 24,8-27,3 tys. zł.

Reklamy przy „Żonach Hollywood” kosztują od 14 do 35,6 tys. zł, a przy filmach emitowanych w piątkowe wieczory - maksymalnie 40,6 tys. zł.

Za spot przy „Faktach” trzeba zapłacić 45,2 tys. zł przy emisji w dzień powszedni, 37,1 tys. zł - w sobotę, a 49,2 tys. zł - w niedzielę. To nieco mniej niż przed rokiem, kiedy reklamy przy programie kosztowały od 37,4 do 55,5 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-zainwestuje-w-premiery-w-zimowej-ramowce-malgorzata-rozenek-z-nowym-show ##

W pierwszej połowie br. wydatki na reklamy telewizyjne wyniosły 1,983 mld zł, 3,3 proc. więcej niż przed rokiem, przy czym w czterech największych kanałach (TVN, Polsat, TVP1, TVP2) zmalały o 2,8 proc. (według szacunków Starlinka - zobacz szczegóły). Udział TVN w rynku oglądalności wyniósł w tym okresie 10,79 proc., po spadku w skali roku o 8,09 proc. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online