“Mam talent!” pokonał “Taniec z Gwiazdami”, “Rolnik” lepszy od “MasterChefa”

W zeszłym tygodniu najpopularniejszą pozycją w telewizji był niezmiennie serial TVP “M jak miłość”. Wśród programów rozrywkowych prym wiódł “Mam talent!” TVN, który wyprzedził “Taniec z Gwiazdami” Polsatu. “Rolnik szuka żony” TVP1 miał za to więcej widzów niż “MasterChef” TVN.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
“Mam talent!” pokonał “Taniec z Gwiazdami”, “Rolnik” lepszy od “MasterChefa”
fot.: Cezary Piwowarski/TVN

W okresie od 22 do 28 września br. najchętniej oglądany odcinek “M jak miłość” zgromadził przed telewizorami 6,75 mln widzów (jego udział wyniósł 41,06 proc.). Na drugiej pozycji znalazł się także Dwójkowy serial - “Na dobre i na złe” z widownią wynoszącą 5,33 mln osób (33,82 proc.), a trzeci był serial TVP1 “Ojciec Mateusz” (4,52 mln widzów) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Wśród programów rozrywkowych liderem był emitowany w soboty “Mam talent!” TVN z widownią na poziomie 3,74 mln osób i udziałem wynoszącym 24,40 proc. Drugą pozycję zajął nadawany w piątki w Polsacie “Taniec z Gwiazdami”, który zgromadził 3,53 mln widzów (23,50 proc. udziału). Warto jednak dodać, że najwyższy udział (25,50 proc.) wśród widowisk rozrywkowych zanotowała “Twoja twarz brzmi znajomo”, którą można w Polsacie oglądać w soboty po 22.00.

Emitowany przez TVP1 w niedziele reality-show “Rolnik szuka zony” zgromadził 2,93 mln widzów, co przełożyło się na 20,23 proc. udziału w rynku. Z kolei “MasterChef” TVN przyciągnął przed ekrany w niedzielę 2,78 mln widzów (16,60 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-daje-cos-wiecej-cztery-nowosci-w-jesiennej-ramowce ##

W najważniejszej dla reklamodawców grupie komercyjnej 16-49 liderami oglądalności także były “M jak miłość” (2,3 mln widzów) i “Na dobre i na złe” (1,66 mln), ale na trzecim miejscu znalazł się już “MasterChef” z widownią na poziomie 1,46 mln osób i udziałem wynoszącym 22,04 proc.

Oczko niżej uplasował się “Mam talent! (1,45 mln widzów; 24,49 proc. udziału). Uwzględniając jedynie programy rozrywkowe kolejne miejsce zajęła także pozycja z anteny TVN - nadawany w poniedziałki reality-show “Top model” (1,3 mln; 21,22 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gwiazdy-polsatu-matrixowo-reklamuja-jesienna-ramowke-wideo ##

Warto dodać, że “Taniec z Gwiazdami” w grupie komercyjnej uplasował się daleko poza czołówką. Śledziło go tutaj 1,05 mln osób przy udziale na poziomie 17,81 proc.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"