Od 1 września do 21 października br. średnia widownia „Mam talent!” wyniosła 3,92 mln osób, co przełożyło się na 27,41 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 32,42 proc. wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVN nadawany jest w soboty o godz. 20.00.
Na drugim miejscu znalazła się „Tylko muzyka”, która na antenie Polsatu emitowana jest w niedziele o godz. 20.00. Po ośmiu odcinkach oglądalność tego show wyniosła 3,32 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 21,04 proc. i 24,17 proc. udziału.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się nowy reality-show TVN - „Masterchef”, którego średnia widownia w analizowanym okresie wyniosła 3,28 mln osób (odpowiednio 20,10 proc. oraz 25,75 proc. udziałów). Oglądać go można w niedziele o godz. 20.00.

Taneczny format Polsatu „Tylko taniec. Got to dance” (emisja w piątki o godz. 20.00) zajął czwarte miejsce z oglądalnością na poziomie 2,68 mln osób i udziałem wynoszącym odpowiednio 18,12 proc. i 19,70 proc.
Najmniej widzów gromadzi nadawana w TVP2 w soboty o godz. 20.10 “Bitwa na głosy”, którą od początku obecnego sezonu oglądało co tydzień średnio 2,20 mln osób (15,24 proc. oraz 13,88 proc. udziału).
Najwięcej widzów - spośród wyemitowanych tej jesieni - poszczególnych odcinków programów talent-show - zgromadziło wydanie „Mam talent!” z 13 października br. Zobaczyło je 4,57 mln osób.
W badanym okresie cennikowe wpływy reklamowe „Mam talent!” wyniosły 39,4 mln zł. Wydania „Tylko muzyki” dały stacji z reklam 29,7 mln zł, a „Tylko tańca” - 17,2 mln zł. Najsłabsze wpływy reklamowe ma „Bitwa na głosy”. Jej przychody wyniosły dotąd tylko 5,9 mln zł, ale program ten nie jest przerywany reklamami.

Prezentowane dane nie uwzględniają rabatów.











