SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marcin Chudak, Piotr Skirski, Kamil Ciukszo, Łukasz Bromirski dyrektorami w Cisco

Marcin Chudak, Piotr Skirski, Kamil Ciukszo oraz Łukasz Bromirski zostali nowymi dyrektorami kluczowych działów polskiego oddziału firmy Cisco Systems. Z kolei Agnieszka Jabłońska i Anna Janas awansowały na nowe stanowiska menadżerskie.

Marcin Chudak, który objął funkcję dyrektora ds. współpracy z partnerami handlowymi, jest związany z Cisco Systems Poland od 2006 r. Odpowiada za tworzenie polityki rozwoju, zarządzanie relacjami partnerskimi, rozwój programów partnerskich, a także szkolenia i certyfikację nowych firm. Jednocześnie zarządza sprzedażą do klientów z sektora komercyjnego.

W latach 2003-2006 pracował w SAP Polska, gdzie odpowiadał za zarządzanie i sprzedaż dla segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. Wcześniej związany z takimi firmami jak Hewlett-Packard, Compfort Meridian Polska, Digital Equipment czy Compaq Computer. Posiada doświadczenie z zakresu sprzedaży oraz rozwoju biznesowego w ramach branży IT.

Chudak jest absolwentem Instytutu Informatyki na Wydziale Elektroniki Politechniki Warszawskiej. Posiada także tytuł MBA Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego.

Piotr Skirski, dyrektor działu sektor publiczny i przedsiębiorstwa, posiada 16-letnie doświadczenie w branży IT, a w Cisco Systems Poland pracuje od ponad 13 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczął od JTT Computer, gdzie był odpowiedzialny za współpracę z Integratorami Systemów. W Cisco przez lata związany z działem sprzedaży. Obecnie odpowiedzialny za strategię sprzedaży oraz zespół obsługujący klientów z obszaru sektora publicznego, finansów, energetyki, paliw oraz transportu kolejowego.

Skirski jest absolwentem Wydziału Elektroniki ze specjalizacją Robotyka na Politechnice Wrocławskiej. Wolne chwile przeznacza na podróże, bieganie i zależnie od pory roku, żeglarstwo oraz narty.

Kamil Ciukszo, dyrektor działu service providers w Cisco Systems Poland, jest absolwentem Telekomunikacji o specjalności Inżynieria Dźwięku i Obrazu Politechniki Gdańskiej. Od 10 lat pracuje w branży telewizyjnej i telekomunikacyjnej. Doświadczenie zdobywał jako account manager oraz business development director w firmie Vector. Jako sales development manager w firmie Sprint zarządzał siecią sprzedaży pośredniej usług B2B dla sieci Era oraz budował pośrednią sieć sprzedaży dla platformy N, a następnie wdrażał regionalne struktury sprzedaży dla rynku B2B w firmie Netia. W Cisco pracuje od 6 lat, był odpowiedzialny za współpracę z sektorem telewizji kablowych, następnie wspierał sektor operatorów mobilnych, a aktualnie zarządza działem i zespołem service provider.

Łukasz Bromirski pracuje w firmie od 2005 roku. Przeszedł przez następujące szczeble kariery – od inżyniera wspierającego partnerów Cisco (channel system engineer), przez pozycję dyrektora technicznego działu wsparcia partnerów oraz operatorów telekomunikacyjnych, do obecnie pełnionej funkcji dyrektora technicznego Cisco Systems Polska. Jest liderem zespołu architektów sieciowych, który zajmuje się dostarczaniem usług i rozwiązań klientom biznesowym, instytucjom i przedsiębiorcom. Zarządza relacjami z klientami i partnerami. W ramach swoich obowiązków kieruje również czterema zespołami architektonicznymi, składającymi się ze specjalizowanych departamentów konsultacyjnych i sprzedażowych, odpowiedzialnych za obszary technologii Collaboration, Borderless Network, Data Center i IP NGN. Zespół ten udziela wsparcia technicznego wszystkim dywizjom Cisco w Polsce, koordynując współpracę działów technicznego i sprzedaży. Odpowiada on za kontakty ze współpracownikami, klientami i partnerami zewnętrznymi.

Bromirski kieruje klubem CCIE Polska (płaszczyzna wymiany poglądów na tematy technologiczne dotyczące takich zagadnień jak np. rozwój sieci szerokopasmowej), prowadzi projekt BGP Blackholing PL stawiający sobie za cel budowanie świadomości o bezpieczeństwie internetu w ujęciu operatorów telekomunikacyjnych, jest współtwórcą konferencji PLNOG (zrzesza operatorów telekomunikacyjnych z Polski) i EuroNOG (federacje NOG z obszaru Europy), a także autorem i jednocześnie instruktorem w wyspecjalizowanych szkoleniach z obszarów nowoczesnych technologii. Ponadto z ramienia Cisco prowadzi współpracę z czołowymi uczelniami wyższymi w Polsce, pomagając promować edukację w obszarze nowych technologii w ramach Akademii Cisco.

Karierę zawodową rozpoczął w 1997 r., pracował m.in. w firmach Tech Data Poland (jako konsultant wspierający rozwiązania z szerokiego portfolio rozwiązań sieciowych) oraz Protechnika (zajmował się analizą potrzeb klienta i tworzeniem oprogramowania). Jest żonaty, ma dwójkę dzieci.

Agnieszka Jabłońska awansowała na stanowisko menedżera ds. dystrybucji do małych i średnich przedsiębiorstw (distribution & SMB manager). Będzie odpowiedzialna za tworzenie i koordynację strategii w zakresie dystrybucji Cisco Systems Poland oraz zespół obsługujący klientów z obszaru sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Z branżą informatyczną jest związana od 1995 r. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w firmie Internet Technologies Poland, gdzie była odpowiedzialna za kontakty z klientami oraz wsparcie sprzedaży. Później pracowała w Carlberg & Son Electronic jako menadżer ds. logistyki i zakupów, będąc odpowiedzialną za rozwój i wdrażanie polityki ds. logistyki i zakupów, negocjowanie umów z dostawcami oraz nadzorowanie działań z zakresu obsługi klientów. W Cisco pracuje od 1999 r., była odpowiedzialna za szeroko rozumianą politykę rozwoju i zarządzanie relacjami w kanale partnerskim, w tym wdrażanie w Polsce programu ACE (Accelerate Channels) dla regionu Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki.

Jabłońska posiada wyższe wykształcenie ekonomiczne, w tym tytuł MBA Strategic Management Oxford Brookes University. Wolne chwile przeznacza na podróże i sport. Wśród ulubionych dyscyplin wymienia jogę, pływanie, nurkowanie oraz narciarstwo.

Anna Janas, związana z Cisco Systems Poland od 2010 r., funkcję szefa ds. marketingu na Polskę. Odpowiada za tworzenie i nadzorowanie polityki firmy w zakresie marketingu, ustalanie celów, wdrażanie i kontrolę wykonania planów marketingowych wspierających poszczególne architektury oraz sprzedaż produktów Cisco Systems.

W latach 2009-2010 pracowała w firmie Tandberg, gdzie piastowała stanowisko menadżera ds. marketingu na Europę Środkowo-Wschodnią, odpowiadając m.in. za wdrażanie planów marketingowych w regionie oraz działania marketingowe towarzyszące wdrażaniu nowych produktów zgodnie z potrzebami lokalnych rynków. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w opracowywaniu i prowadzeniu kampanii marketingowych dla branży technologicznej. Wcześniej związana z takimi firmami jak Mitac czy iiyama.

Janas jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Instytutu Nauk Politycznych w Strasburgu, a także ukończyła studia Charted Institute of Marketing (CIM) w ramach Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego. Aktywnie uprawia sport, głównie narciarstwo, interesuje się także się podróżami.

Dołącz do dyskusji: Marcin Chudak, Piotr Skirski, Kamil Ciukszo, Łukasz Bromirski dyrektorami w Cisco

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl