SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcin Dorociński będzie reklamował Santander Bank Polska, na razie promuje zbiórkę na walkę z koronawirusem (wideo)

Aktor Marcin Dorociński został ambasadorem reklamowym Santander Bank Polska. W pierwszej akcji zachęca do wsparcia zbiórki prowadzonej przez bank i jego fundację na walkę z epidemią koronawirusa.

Marcin DorocińskiMarcin Dorociński

- Decyzję o współpracy z Marcinem podjęliśmy w grudniu zeszłego roku. Zarówno nam, jak i Marcinowi bardzo zależało, żeby naszą współpracę opierać na wartościach i ideach, które dla banku i dla Marcina są niezwykle ważne, w tym między innymi działanie na rzecz środowiska i szeroko rozumiane zaangażowanie społeczne - mówi Artur Sikora, dyrektor obszaru komunikacji korporacyjnej i marketingu w Santander Bank Polska.

- Zostałem ambasadorem Santander Bank Polska dlatego, że ten bank jest taki jak ja - jest zaangażowany społecznie. Doceniam również, że dziś, w tych trudnych czasach, jego pracownicy działają charytatywnie i pomagają potrzebującym. To bank skoncentrowany na człowieku. Dlatego do niego dołączam, na razie z domu, ale już wkrótce w wielu kampaniach - zapowiada Marcin Dorociński.

Pierwsza akcja dotyczy walki z koronawirusem

W zeszły czwartek opublikowano nagranie, w którym Marcin Dorociński zachęca do wsparcia akcji prowadzonej przez Santander Bank Polska i Fundację Santander na rzecz walki z epidemią koronawirusa. Na początek bank przekazał 2 mln zł darowizny szpitalom na zakup niezbędnego sprzętu, ponadto podwoi sumę wpłat od innych darczyńców.

- Gdy cały świat tak niespodziewanie znalazł się w nadzwyczajnie trudnej sytuacji, widzieliśmy, że musimy działać tu i teraz. Wspólnie zachęcamy dziś do wsparcia akcji na rzecz szpitali, bo jak mówimy w kampanii – chcemy jak najszybciej wrócić do świata, który kochamy. Liczne aktywności Marcina oraz odpowiedzialna społecznie postawa są nam bliskie. Współpraca z Marcinem pozwoli nam w jeszcze bardziej zauważalny sposób mówić o tym, co ważne dla nas wszystkich - komentuje Artur Sikora.

Osiem szpitali otrzymało od nas 2 000 000 zł na pomoc w walce z epidemią koronawirusa. Każdy z nich przeznaczy pieniądze...

Opublikowany przez Santander Bank Polska Czwartek, 26 marca 2020

Dorociński reklamował PZU, Nowicki w reklamach Santandera

Marcin Dorociński występował już w kampaniach kilku firm. W latach 2014-2016 był ambasadorem reklamowym PZU, promował różne ubezpieczenia oferowane przez firmę. W 2017 roku zaczął reklamować samochody Opel, w pierwszej akcji promowano model Insignia.

Obecnie jest jednym z bohaterów akcji Grupy Żywiec „Wielka zwrotka Ż” zachęcającej do oddawania butelek zwrotnych.

Aktor od lat współpracuje też z WWF, występuje w jego akcjach proekologicznych. W ub.r. był bohaterem spotu pod hasłem „Ty też niszczysz swój dom”.

Z kolei w reklamach Santander Bank Polska w ostatnich kilku latach występował prezenter telewizyjny i lektor Łukasz Nowicki. Jesienią 2018 roku był bohaterem kampanii wspierającej rebranding banku, wcześniej funkcjonującego pod marką BZ WBK.

Jesienią ub.r. Santander Bank Polska realizował kampanię wizerunkową, a w okresie letnim promował Konto Jakie Chcę, pokazując w reklamach płatności smartfonem i inteligentnym zegarkiem.

Za obsługę komunikacji marketingowej banku odpowiadają agencje Red8 Advertising i FCB Bridge2Fun (kreacja) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).

W ub.r. wydatki grupy kapitałowej Santander Bank Polska na marketing i reprezentację zmalały o 2,6 proc. do 184,33 mln zł. Na koniec ub.r. bank miał 2,5 mln aktywnych klientów bankowości internetowej i 1,6 mln użytkowników aplikacji mobilnej.

Dołącz do dyskusji: Marcin Dorociński będzie reklamował Santander Bank Polska, na razie promuje zbiórkę na walkę z koronawirusem (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dorota
Marcin Dorociński Cokolwiek Pan robi........ :) jestem za. Pan nigdy nie da się namówić na reklamę chwilówek. Za wszystko szacunek i wielkie podziękowania za wsparcie zwierząt i akcje WWF.
Przy okazji też za rolę w Jack Strong.
odpowiedź
User
Jaanka
To trochę zabawne...bardziej straszne...On chce uchodzić za obrońce przyrody, świata blabla przed kamerą za kasę, stylowy taki ekosreko. A nie pogardził mamoną od globalnego banku, który wycina lasy i amazonie dla zysku,...jprd...co za koszmarna hipokryzja i lans dla frajerów. Wstydź się panie Dorociński...
odpowiedź
User
sg
Po prostu za udział w reklamie jest zarobek i nie ma się czego wstydzić dorabiając jakieś marketingowe bełkotanie o zaangażowaniu w reklamę.
odpowiedź