WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Paweł Królikowski i Katarzyna Popławska w A+E Networks Poland

Marcin Makowski przestał kierować serwisem Deon.pl, w redakcji trwa reorganizacja

2014-08-14 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Od ubiegłego tygodnia katolicki serwis internetowy Deon.pl pozostaje bez redaktora naczelnego. Poprzedni szef portalu Marcin Makowski odszedł z redakcji, ale nadal będzie pisał dla niego felietony.

Marcin Makowski przestał kierować serwisem Deon.pl, w redakcji trwa reorganizacja

Makowski sam zrezygnował z funkcji naczelnego. Od najbliższego poniedziałku rozpoczyna pracę na stanowisku managera ds. marketingu i PR w FMDental, firmie importującej sprzęt do chirurgii dentystycznej. Nie rozstaje się jednak z dziennikarstwem i będzie nadal pisał felietony dla serwisu.

- Moje przejście do PR-u było w rzeczywistości powrotem do branży, w której stawiałem pierwsze kroki. Poczułem, że od dziennikarstwa bardziej pasjonuje mnie kreowanie marki, kontakt z konsumentem i tworzenie strategii komunikacyjnych - mówi w rozmowie z nami Marcin Makowski.

W tej chwili w redakcji Deon.pl twa reorganizacja zespołu. Zespół zasiliło już kilka nowych osób, ale dodatkowa rekrutacja nastąpi we wrześniu. Obowiązki Makowskiego na chwilę obecną przejęli redaktorzy Paweł Król (odpowiedzialny za felietony i teksty nadesłane) oraz o. Krzysztof Nowak, który zarządza portalem. Według naszych informacji, nowy naczelny zostanie wyłoniony dopiero za kilka tygodni po tym jak manager portalu o. Mariusz Han wróci z urlopu. Najprawdopodobniej nastąpi to wskutek wewnętrznej nominacji.

Marcin Makowski z Deon.pl współpracował od grudnia 2012 roku, gdzie był m.in. redaktorem działów „Po godzinach” i „Na ostrzu pióra” oraz wydawcą strony głównej. W czerwcu 2014 roku został redaktorem naczelnym serwisu. Wcześniej pracował w dziale marketingu firmy „Dom Wina” oraz w agencji Click Community.

Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że serwis Deon.pl w maju br. zanotował 498 tys. internautów, którzy wykonali 6,16 mln odsłon (w tym milion odsłon mobilnych) i spędzili średnio po 11 minut i 9 sekund (zobacz dane).

Autor: Łukasz Brzezicki

Wiecej informacji: Marcin Makowski, Deon.pl, Paweł Król, o. Krzysztof Nowak, o. Mariusz Han

Komentarze (2) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia