Marcin Makowski przestał kierować serwisem Deon.pl, w redakcji trwa reorganizacja

Od ubiegłego tygodnia katolicki serwis internetowy Deon.pl pozostaje bez redaktora naczelnego. Poprzedni szef portalu Marcin Makowski odszedł z redakcji, ale nadal będzie pisał dla niego felietony.

Łukasz Brzezicki
Łukasz Brzezicki
Udostępnij artykuł:

Makowski sam zrezygnował z funkcji naczelnego. Od najbliższego poniedziałku rozpoczyna pracę na stanowisku managera ds. marketingu i PR w FMDental, firmie importującej sprzęt do chirurgii dentystycznej. Nie rozstaje się jednak z dziennikarstwem i będzie nadal pisał felietony dla serwisu.

- Moje przejście do PR-u było w rzeczywistości powrotem do branży, w której stawiałem pierwsze kroki. Poczułem, że od dziennikarstwa bardziej pasjonuje mnie kreowanie marki, kontakt z konsumentem i tworzenie strategii komunikacyjnych - mówi w rozmowie z nami Marcin Makowski.

W tej chwili w redakcji Deon.pl twa reorganizacja zespołu. Zespół zasiliło już kilka nowych osób, ale dodatkowa rekrutacja nastąpi we wrześniu. Obowiązki Makowskiego na chwilę obecną przejęli redaktorzy Paweł Król (odpowiedzialny za felietony i teksty nadesłane) oraz o. Krzysztof Nowak, który zarządza portalem. Według naszych informacji, nowy naczelny zostanie wyłoniony dopiero za kilka tygodni po tym jak manager portalu o. Mariusz Han wróci z urlopu. Najprawdopodobniej nastąpi to wskutek wewnętrznej nominacji.

Marcin Makowski z Deon.pl współpracował od grudnia 2012 roku, gdzie był m.in. redaktorem działów „Po godzinach” i „Na ostrzu pióra” oraz wydawcą strony głównej. W czerwcu 2014 roku został redaktorem naczelnym serwisu. Wcześniej pracował w dziale marketingu firmy „Dom Wina” oraz w agencji Click Community.

Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że serwis Deon.pl w maju br. zanotował 498 tys. internautów, którzy wykonali 6,16 mln odsłon (w tym milion odsłon mobilnych) i spędzili średnio po 11 minut i 9 sekund (zobacz dane).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce
Materiał reklamowy

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż