Marcin Mikucki dyrektorem marketingu i sprzedaży w Ekstraklasie SA

Marcin Mikucki został dyrektorem sprzedaży i marketingu w spółce Ekstraklasa SA - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował m.in. w spółkach VES, Ruch, Sony Ericsson.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Marcin Mikucki dyrektorem marketingu i sprzedaży w Ekstraklasie SA

Marcin Mikucki w spółce Ekstraklasa odpowiada za zarządzanie marketingiem i sprzedażą. Ostatnio przez ponad rok był sport & entertainment venue management project directorem w firmie VES (Venue&Event Support).

W latach 2012-2013 pracował w Ruch SA jako deputy director, odpowiadał za rozwój i implementację strategii nowych produktów i usług. Przedtem przez dwa lata jako deputy director pracował dla Stadionu Narodowego w Warszawie, gdzie m.in. był odpowiedzialny za przygotowanie i realizację budżetów sprzedażowych oraz za współpracę z organizatorami masowych eventów.

W latach 2005-2008 był marketing & PR managerem w Sony Ericsson, a wcześniej przez ponad 8 lat pracował na stanowisku sponsorship & trade show project managera w Polskiej Telefonii Cyfrowej (obecnie T-Mobile Polska). Jest absolwentem Wyższej Szkoły Zarządzania w Warszawie.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa