SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcin Perchuć reklamuje „superszybką pożyczkę” w ING (wideo)

W telewizji, internecie i na outdoorze startuje kampania reklamowa szybkiej pożyczki gotówkowej oferowanej przez ING Bank Śląski. Akcję przygotowały agencja Brain i dom mediowy PanMedia Western.

„Superszybkość” pożyczki gotówkowej wprowadzonej do oferty ING Banku Śląskiego polega na tym, że podjęcie decyzji kredytowej, podpisanie umowy oraz przelanie środków na konto lub przekazanie ich w gotówce może nastąpić podczas jednej wizyty klienta w oddziale. Wysokość pożyczki to od 5 do 15 tys. zł, okres spłaty może wynieść do 7 lat, RRSO dla pożyczki z ubezpieczeniem to 21,21 proc., a dla pożyczki bez ubezpieczania - 17,23 proc.

W kampanii reklamowej szybkość pożyczki pokazuje Marcin Perchuć, znany aktor filmowy i teatralny, wcielający się w rolę pracownika oddziału ING. Poszczególne spoty pokazują zabawne scenki, w których Perchuć proponuje klientom błyskawiczne spotkania. Puentę podsumowującą te sytuacje wypowiada Marek Kondrat.

Kampania - tak samo jak promowana w niej oferta - skierowana jest przede wszystkim do osoby, które mają pieniądze na bieżące potrzeby, ale stać ich na większe wydatki, a ponadto nie chcą marnować czasu na żmudne formalności. Działania reklamowe od 24 lutego są prowadzone w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), internecie (banery na największych portalach kierujące do serwisu docelowego), na outdoorze (citylighty w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku) oraz w oddziałach ING Banku Śląskiego (wyklejki witryn, plakaty, ulotki).

Reklamy przygotowała agencja Brain, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMedia Western.

Dołącz do dyskusji: Marcin Perchuć reklamuje „superszybką pożyczkę” w ING (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hicior
Agencja Heart & Brain lepiej by tę reklamę zrobiła.
odpowiedź
User
Krakus
Kiedy w końcu pojawi się program reklam w gazetach, Internecie??? Skoro w TV łatwiej trafić na reklamy niż na właściwy program to lepiej znać ich rozkład. Poza tym poziom reklam jest poniżej jakiejkolwiek krytyki. Ich "twórcy" jak i grający w nich aktorzy mają ludzi za kompletnych idiotów.
odpowiedź
User
Anna
Czy wie ktoś może z jakiego sklepu jest koszula, która ma na sobie kobieta występująca w tej reklamie??
odpowiedź