Marcin Perchuć reklamuje „superszybką pożyczkę” w ING (wideo)

W telewizji, internecie i na outdoorze startuje kampania reklamowa szybkiej pożyczki gotówkowej oferowanej przez ING Bank Śląski. Akcję przygotowały agencja Brain i dom mediowy PanMedia Western.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

„Superszybkość” pożyczki gotówkowej wprowadzonej do oferty ING Banku Śląskiego polega na tym, że podjęcie decyzji kredytowej, podpisanie umowy oraz przelanie środków na konto lub przekazanie ich w gotówce może nastąpić podczas jednej wizyty klienta w oddziale. Wysokość pożyczki to od 5 do 15 tys. zł, okres spłaty może wynieść do 7 lat, RRSO dla pożyczki z ubezpieczeniem to 21,21 proc., a dla pożyczki bez ubezpieczania - 17,23 proc.

W kampanii reklamowej szybkość pożyczki pokazuje Marcin Perchuć, znany aktor filmowy i teatralny, wcielający się w rolę pracownika oddziału ING. Poszczególne spoty pokazują zabawne scenki, w których Perchuć proponuje klientom błyskawiczne spotkania. Puentę podsumowującą te sytuacje wypowiada Marek Kondrat.

Kampania - tak samo jak promowana w niej oferta - skierowana jest przede wszystkim do osoby, które mają pieniądze na bieżące potrzeby, ale stać ich na większe wydatki, a ponadto nie chcą marnować czasu na żmudne formalności. Działania reklamowe od 24 lutego są prowadzone w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), internecie (banery na największych portalach kierujące do serwisu docelowego), na outdoorze (citylighty w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku) oraz w oddziałach ING Banku Śląskiego (wyklejki witryn, plakaty, ulotki).

Reklamy przygotowała agencja Brain, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMedia Western.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem