SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marek Staniszewski i Anna Gołębicka pokierują marketingiem Canal+

Marek Staniszewski 13 października br. został nowym dyrektorem wykonawczym Pionu Marketingu w spółce Canal+ Cyfrowy, zaś 31 października Anna Gołębicka obejmie w tej firmie funkcję dyrektora ds. marketingu i rozwoju kanałów.

Staniszewski zastąpił Macieja Kiryłło, który z Canal+ Cyfrowym rozstał się z końcem lipca br. Odpowiadać będzie za marketing platformy Cyfra+, kanałów Canal+ oraz kanałów tematycznych spółki.

Marek Staniszewski od 16 lat zajmuje się komunikacją marek. W tym czasie pełnił obowiązki dyrektora strategicznego w agencjach TJ Partner, Gruppa66 Ogilvy, Euro RSCG oraz członka zarządu ds. strategii w grupie Young & Rubicam Brands, gdzie odpowiadał także za agencję Max Weber. Prowadził ponadto wykłady związane z zarządzaniem, marketingiem oraz reklamą w projektach szkoleniowych organizowanych przez Harvard Business Publishing, Szkołę Strategii Marki przy SAR, Wyższą Szkołę Komunikowania i Mediów Społecznych im. J. Giedroycia czy Szkołę Mistrzów Reklamy.


Stanowisko dyrektora ds. marketingu i rozwoju kanałów to nowa funkcja w strukturze spółki. Anna Gołębicka, która ją obejmie, ostatnio była dyrektorem marketingu Paged Meble, gdzie odpowiadała za komunikację marek Paged Meble, Woodways, Meble Jarocin.

Wcześniej Gołębicka kierowała marketingiem CenterNet SA. (operator infrastrukturalny telefonii komórkowej) i doradzała zarządowi Grey Group. Pracowała też w TVN jako manager zespołu strategii i produktów reklamowych TVN 24, kanałów tematycznych, a następnie manager zespołu strategii rozwoju i wsparcia sprzedaży TVN. Jest autorką strategii komunikacji dla takich marek jak m.in. Gatta, Bartek, Koncern Nafowy Lotos, Gerber, Trójka. Polskie Radio, Jedynka. Polskie Radio.

Dołącz do dyskusji: Marek Staniszewski i Anna Gołębicka pokierują marketingiem Canal+

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
janko_r
Na razie polega to na tym że po rezygnacji z usług Cyfry co drugi dzień jestem nękany telefonami z nieudolnymi próbami namówienia mnie do zmiany decyzji. Żałosne!!
odpowiedź
User
thomas71
Ja dzisiaj wypowiadam umowę,ostatnia zmiana cennika to przesada.
odpowiedź