SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Margaret i influencerki promują wiosenno-letnią kolekcję Deichmann (wideo)

Trwa kolejna odsłona kampanii sieci sklepów Deichmann, której twarzą jest piosenkarka Margaret. Platformę komunikacyjną #DziewczynyRządzą przygotowały agencje LiquidThread i Starcom.

„Bo we dwie zawsze dobrze wybierzecie” - brzmi hasło spotu promującego wiosenno-letnią kolekcję Deichmanna. Podobnie jak w przypadku zeszłorocznej, jesiennej kampanii marki, w wiosennej reklamie występuje piosenkarka Margaret.

Działania wspiera współpraca z influencerkami (m.in. z Julią Wieniawą), aktywacje w digitalu, social mediach, VOD, display, outdoor oraz materiały POS.

Pomysł, strategię i kreacje przygotowała agencja LiquidThread. Strategię mediową realizuje Starcom.

Spot wyreżyserował Florian Malak, Karolina Rączka  odpowiadała za scenografię, a Zuza Krajewska za  sesję zdjęciową. Reklamę telewizyjną wyprodukowało Tango Production, a za postprodukcję odpowiada studio Lunapark.

Dołącz do dyskusji: Margaret i influencerki promują wiosenno-letnią kolekcję Deichmann (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl