Mariusz Wyglądała odchodzi z biura reklamy Telewizji Polskiej

Mariusz Wyglądała, wicedyrektor biura reklamy Telewizji Polskiej ds. strategii, po czterech latach pracy odchodzi z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z TVP związany będzie do końca stycznia br.

po
po
Udostępnij artykuł:
Mariusz Wyglądała odchodzi z biura reklamy Telewizji Polskiej

Wyglądała nie komentuje powodów odejścia z TVP, nie ujawnia też dalszych planów zawodowych. Jest pierwszą osobą z biura reklamy, która odchodzi z pracy po objęciu stanowiska prezesa Telewizji Polskiej przez Jacka Kurskiego. W ubiegłym tygodniu zapewniał on domy mediowe, że zmian personalnych w tym biurze w tym roku nie będzie, a polityka handlowa TVP zostanie utrzymana.

Mariusz Wyglądała jako zastępca dyrektora biura reklamy ds. strategii był odpowiedzialny za strategię sprzedaży, politykę handlową oraz rozwój nowoczesnych kanałów sprzedaży, uczestniczył też w procesie negocjacji z klientami i domami mediowym. Podlegały mu zespoły analiz, strategii handlowej, wsparcia sprzedaży oraz emisji reklam. Z biurem reklamy związany był od stycznia 2012 roku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ewa-nowicka-wiceszefem-tvp1-rychcik-i-lapicka-olbrychska-traca-stanowiska-dobrowolski-zwolniony ##

Wcześniej Wyglądała pracował w Viacom International Media Networks jako head of commercial development oraz w Grupie Bauer Media.

Dyrektorem biura reklamy TVP pozostaje Marcin Gudowicz, również w przeszłości związany z Grupą Bauer Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?