Marka Google warta ponad 100 mld USD

Firma Millward Brown Optimor opublikowała ranking 100 najbardziejwartościowych marek świata za rok 2009 - BrandZ Top 100 MostValuable Global Brands.

km
km
Udostępnij artykuł:

Po raz trzeci z rzędu na czele corocznego zestawienia znalazłasię marka Google, której wartość została oszacowana na nieco ponad100 miliardów dolarów.

Na drugim miejscu uplasowała się marka Microsoft (76,2 mld USD),a za nią Coca-Cola (67,6 mld USD) i IBM (66,6 mld USD). Pierwsządziesiątkę uzupełniły: McDonald's (66,6 mld USD), Apple (63,1 mldUSD), China Mobile (61,3 mld USD), General Electric (59,8 mld USD),Vodafone (53,7 mld USD) oraz Marlboro (49,5 mld USD).

Pomimo gospodarczego kryzysu, w ciągu ostatniego roku łącznawartość wszystkich 100 najbardziej wartościowych marek światazwiększyła się o 1,7 proc., do 1,95 biliona dolarów.

"W obecnej sytuacji, gdzie wartość wielu firm zmniejszyła się,marka stała się jeszcze ważniejsza, gdyż pomaga ona przetrwać wtrudnych czasach. Ci, którzy nadal inwestują w swoje marki będą wlepszej pozycji do uzyskania wzrostu gdy sytuacja gospodarczazacznie się poprawiać, niż ci, którzy cięli wydatki" - stwierdziłaJoanna Seddon, dyrektor wykonawczy Millward Brown Optimor.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy