SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marki na Facebooku wolą udostępniać wideo bezpośrednio niż poprzez YouTube

Wiele marek woli publikować swoje materiały wideo bezpośrednio na Facebooku. Klipy z YouTube odpowiadają tylko za ok. 1/4 wszystkich tego typu treści umieszczanych przez marki w społecznościowym portalu - wynika z danych firmy quintly.

Analiza wykonana przez quintly została oparta na próbce ponad 1 miliona postów umieszczonych na Facebooku w okresie od lipca do listopada 2015 r. przez klientów firmy.

Okazało się, że niemal 2/3 (65 proc.) postów marek z materiałami wideo zawierało treści natywne, opublikowane bezpośrednio w serwisie. Tymczasem linki do klipów na YouTube odpowiadały za 24 proc. tego typu postów.

Inne platformy z klipami wideo, takie jak Twitch czy Vevo, miały łączny udział na poziomie 10 proc., podczas gdy udział serwisu Vimeo sięgnął zaledwie 1 proc.

 

Dołącz do dyskusji: Marki na Facebooku wolą udostępniać wideo bezpośrednio niż poprzez YouTube

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomik
Dobry wybór. Nie lubię "fejsa". Przynajmniej "You Tube" będzie wolne od nachalnych reklam.
odpowiedź