Marki wolą Instagram od Snapchata

Instagram jest wykorzystywany niemal przez wszystkie marki na świecie. Gorzej wygląda sytuacja w przypadku Snapchata.

km
km
Udostępnij artykuł:
Marki wolą Instagram od Snapchata

W IV kwartale 2015 r. i I kwartale 2016 r. firma L2 Think Tank przeanalizowała w serwisach Instagram i Snapchat ponad 1 milion postów oraz blisko 2 miliardy interakcji od 879 marek z całego świata.

Okazało się, że Instagram jest szeroko wykorzystywany przez marki z każdej branży. Przykładowo 100 proc. marek samochodowych jest obecnych w tym serwisie. Wysoką penetrację zanotowano też w takich sektorach jak moda, zegarki i biżuteria, czy podróże.

Zdecydowanie mniejszą popularnością cieszy się Snapchat, gdzie swoje konto ma tylko 25 proc. marek samochodowych oraz zaledwie 13 proc. marek z branży podróżniczej. Lepiej jest w takich sektorach jak activewear czy moda.

grafika

Snapchat jest z kolei wyraźnie częściej wykorzystywany od Instagrama do publikacji postów. Przykładowo marki z branży elektroniki użytkowej na Snapchacie umieszczają średnio 39 postów tygodniowo, podczas gdy na Instagramie tylko 6. Podobne proporcje zaobserwowano w każdym sektorze z wyjątkiem handlu.

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]