WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Hotele Golden Tulip z nową strategią, logo i hasłem

Gorący temat

Edyta Sadowska odchodzi z Grupy Onet-RASP, Marcin Biegluk szefem portfolio prasowego

27

Marriott rozpoczął globalny przetarg mediowy

2017-10-25 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Właściciel sieci hoteli Marriott rozpoczął przetarg dotyczący globalnej obsługi w zakresie planowania i zakupu mediów. Budżetu klienta broni dom mediowy MEC.

Marriott rozpoczął globalny przetarg mediowy

Rozpoczęty właśnie przetarg jest pierwszym w tym zakresie postępowaniem po tym, jak w ub.r. doszło do połączenia Marriottu z firmą Starwood Hotels and Resorts.

Obecnie obsługą mediową sieci Marriott zajmuje się dom mediowy MEC, który współpracę z marketerem w zakresie planowania i zakupu mediów rozpoczął w 2011 roku.

Firma nie zdradza szczegółów dotyczących postępowania. Wybrana agencja zajmie się obsługą wszystkich marek grupy, czyli m.in. hoteli Marriott, Ritz-Carlton i Marriott Rewards.

Autor: bg

Wiecej informacji: Marriott, hotel

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia