SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marshall London - muzyczna marka Marshall wchodzi w smartfony

Znana dotąd jako producent zaawansowanego sprzętu muzycznego firma Marshall zaprezentowała pierwszego w swojej historii smartfona. Telefon nawiązuje stylistyką do kultowej marki, a jego cena wynosi 400 funtów.

Marshall to marka, która znana jest od dziesięcioleci jako producent profesjonalnego sprzętu przeznaczonego dla muzyków i audiofilów, między innymi kolumn głośnikowych i wzmacniaczy. Teraz firma zapowiedziała, że wprowadza na rynek pierwszy smartfon pod swoją marką.

Obudowę urządzenia o nazwie Marshall London wykonano z tego samego tworzywa, którego producent używa w wypadku wytwarzanego przez siebie sprzętu audio. Dodatkowymi elementami rzadko spotykanymi w wypadku smartfonów są analogowe pokrętło oraz przycisk blokady telefonu. W obudowie znalazły się także dwa gniazda typu jack 3,5 mm.

Sercem smartfona Marshall London jest procesor Snapdragon 410 taktowany z częstotliwością 1,4 GHz, któremu towarzyszą 2 GB pamięci RAM. Na dane producent przeznaczył przestrzeń o rozmiarach 16 GB.

Ekran smartfona ma przekątną 4,7 cala i oferuje rozdzielczość na poziomie 720 pikseli. Do dyspozycji użytkownika jest główny aparat fotograficzny o rozdzielczości 8 Mpix, a kamera umieszczona z przodu rejestruje zdjęcia o jakości 2 Mpix. Akumulator zasilający urządzenie ma pojemność 2500 mAh.

Całość prasuje pod kontrolą systemu operacyjnego Android, a w zestawie oprogramowania Marshall umieścił szereg aplikacji muzycznych dedykowanych didżejom, gitarzystom i innym instrumentalistom.

Marshall zapowiada, że cena jego smartfona będzie wynosić 400 funtów. Na razie nie wiadomo dokładnie na jakich rynkach urządzenie pojawi się w sprzedaży.

Dołącz do dyskusji: Marshall London - muzyczna marka Marshall wchodzi w smartfony

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl