WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Havas PR wypromuje Żywiec Zdrój

Gorący temat

Marcin Wikło: z „Czterech stron” w TVP Info do „Kwadransa politycznego” w TVP1

0

Marta Nowacka na czele działu healthcare w Havas PR

2017-03-14 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Havas PR wznawia dział healthcare. Na jego czele stanęła Marta Nowacka, healthcare director. Zajmie się obsługą firm z sektora farmaceutycznego i medycznego.

Marta Nowacka Marta Nowacka

Nowacka, która dołączyła do agencji w marcu, będzie odpowiedzialna w Havas PR za tworzenie i realizację strategii public relations & public affairs dla klientów z sektora farmaceutycznego i medycznego oraz rozwój projektów z obszaru ochrony zdrowia.

- W Havas PR przez lata rozwijaliśmy praktykę zdrowotną, która stała się częścią oferty komunikacji zintegrowanej. Dzisiaj ponownie stawiamy na wyspecjalizowaną kompetencję w ramach usług public relations i public affairs, dając równocześnie naszym klientom możliwość korzystania z zaplecza kreatywnego, mediowego i digitalowego w ramach Havas w Polsce - uzasadnia Katarzyna Kamińska, prezes Havas PR.

Nowacka posiada ponad 10-letnie doświadczenie w realizacji projektów zdrowotnych. Od wiosny 2007 roku pracowała w agencji D&D Communication. Kolejno zajmowała tam stanowiska: junior account executive, account executive, account manager i senior account manager.

Realizowała ogólnopolskie projekty z obszaru diabetologii, onkologii, hematologii, wakcynologii, reumatologii, neurologii, psychiatrii oraz ginekologii, w tym medycyny wspomaganego rozrodu. Współpracowała z licznymi organizacjami pozarządowymi oraz firmami z sektora farmaceutycznego, m.in.: Pfizer Polska, Novo Nordisk Pharma, Teva, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, Pliva, Schering-Plough, Janssen-Cilag, Ferring Pharmaceuticals.

Marta Nowacka jest absolwentką Wydziału Prawa na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

Autor: bg

Wiecej informacji: Marta Nowacka, Havas PR, healthcare

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej