SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Marta Sułkiewicz kieruje sprzedażą globalną w Gemiusie

Marta Sułkiewicz awansowała na szefa sprzedaży międzynarodowej w Gemiusie. Z firmą związana jest od 2015 roku, ostatnio zajmowała się rozwojem usług skierowanych do reklamodawców z regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).

Marta Sułkiewicz Article

Sułkiewicz dołączyła do grona osób zarządzających Gemiusem w skali globalnej. Będzie odpowiedzialna za budowanie i realizację globalnej strategii sprzedaży i marketingu firmy. W strukturach Gemius Polska dyrektorem sprzedaży jest Michał Włodarczyk.

Przez ostatnie 10 miesięcy Marta Sułkiewicz pełniła funkcję business development director of advertisers w regionie EMEA. Wcześniej zarządzała rozwojem i sprzedażą badania gemiusAdReal, które dostarcza informacji o sposobie konsumpcji reklam online przez użytkowników.

Marta Sułkiewicz specjalizuje się w marketingu cyfrowym i ma w tej dziedzinie 15-letnie doświadczenie. Swoje umiejętności doskonaliła, zarządzając agencją interaktywną Sun House Media i działem reklamy w wydawnictwie AVT (wydającym głównie pisma specjalistyczne).

Jest absolwentką marketingu politycznego na Uniwersytecie Warszawskim, wykłada na studiach podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marta Sułkiewicz kieruje sprzedażą globalną w Gemiusie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
BRAWO!
Ostra jazda w AVT w końcu się opłaciły! Dokładnie tak pisałem, Pani Marto, czyż nie? Proszę odkopać e-maile sprzed 10 lat, że teraz jest rozpacz i chęć ucieczki, ale to zaowocuje. Miałem tak samo. Brawo, GRATULACJE!
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing