SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Martyna Dobrzańska przeszła z Eleven Sports do Viaplay

Do zespołu Viaplay Group w Polsce dołączyła Martyna Dobrzańska. Poprzednio pracowała w Eleven Sports, a wcześniej m.in. w NBCUniversal i Viacomie.

Martyna Dobrzańska Martyna Dobrzańska

Martyna Dobrzańska objęła w Viaplay Group funkcję partnership marketing project managera. Będzie odpowiedzialna za rozwój relacji z operatorami telewizji kablowych, platform satelitarnych oraz operatorami komórkowymi , a także współpracę z nimi w zakresie promocji platformy Viaplay w ich ofertach.

Będzie raportowała do Trine Faber, pełniące w Viaplay Group funkcję VP marketing & communications w Europie kontynentalnej i krajach bałtyckich.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Przez ostatnie sześć lat Martyna Dobrzańska była związana z Eleven Sports, zajmowała tam stanowisko trade marketing managera. Wcześniej pracowała m.in. w NBCUniversal czy Viacom International Media Networks (obecnie Paramount).

To kolejna nowa osoba w polskim zespole Viaplay Group. Kamila Jędrzejczak przyszła z HBO Max, obejmując nowo utworzoną funkcję marketing project managera. Pracę na stanowiskach menedżerskich zaczęli też Robert Stopyra i Malwina Montouri.

Viaplay działa w Polsce od sierpnia 2021 roku, na koniec ub.r. miała ponad 1,2 mln subskrybentów. We wszystkich krajach platforma osiągnęła w zeszłym kwartale wzrost klientów o 325 tys. do 7,64 mln, najwięcej zyskała w Holandii i Polsce.

Dołącz do dyskusji: Martyna Dobrzańska przeszła z Eleven Sports do Viaplay

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
uniwersalne-spojrzenie.blogspot.com
Odkiedy Polsat wykupił udziały w spółce Eleven Sport w Polsce tak, obserwujemy rozsypkę tej platformy, wchodzący do Polski Viaplay zaczyna co raz szerzej rozpychać się łokciami na polskim rynku streaming. Osobiście jestem sam ciekawy jak rozwinie się dalej ta marka, kibicując im z serca, gdyż postawili sobie ambitne cele i konkretne daty rozwoju.
0 0
odpowiedź