Martyna Wojciechowska ambasadorką biżuterii W. Kruk

Martyna Wojciechowska, dyrektor programowa Travel Channel została ambasadorką biżuterii marki W.Kruk (należy do Vistula Group). Na rynek trafiła zainspirowana przez dziennikarkę i sygnowana jej nazwiskiem kolekcja srebrnej biżuterii „Freedom”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Głównym bohaterem kolekcji biżuterii Freedom, stworzonej przez W.Kruk we współpracy z Martyną Wojciechowską jest srebrny jastrząb, jako symbol wolności.

- Dla mnie wolność to stan umysłu, możliwość wyboru i decydowania o sobie. To głębokie przekonanie, że mogę wszystko - mówi Martyna Wojciechowska. - Skrzydła są metaforą wolności. Można je w życiu rozwinąć, by osiągnąć niezwykłe rzeczy, można je też komuś dać, by uwierzył w swój potencjał.

Biżuteria z kolekcji Freedom obejmuje pierścionki, naszyjniki, kolczyki, bransolety oraz broszkę z motywem jastrzębia, jego skrzydeł, piór i szponów. Dodatkowym symbolem kolekcji jest róża wiatrów, jako synonim życiowej podróży i drogowskaz do wyboru własnej strony świata. Charakterystycznymi elementami kolekcji Freedom są: pierścień i naszyjnik z jastrzębiem, zausznica i długie kolczyki w kształcie skrzydeł i piór oraz łańcuszek typu body chain z różą wiatrów zawieszoną na plecach.

Biżuteria z kolekcji Martyny Wojciechowskiej dla W.Kruk wykonana jest w całości ze srebra.

grafika

Freedom Martyny Wojciechowskiej jest czwartą kolekcją ambasadorską W.Kruk. Dotychczas powstały: EOS, kolekcja autorstwa Alicji Bachledy-Curuś, VIS, do której inspiracje stworzyła Kinga Rusin oraz Vocalise, zaprojektowana we współpracy z Anną Marią Jopek.

Wprowadzenie kolekcji Freedom do sprzedaży wspiera kampania reklamowa, z Martyną Wojciechowską w roli głównej. Obejmuje m.in. tygodniki opinii.

grafika

Biuro prasowe firmy nie odpowiedziało na pytania Wirtualnemedia.pl dotyczące szczegółów kampanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska