SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maspex szuka agencji do social mediowej obsługi Tymbarku

Maspex Wadowice ogłosił otwarty przetarg na agencję do obsługi marki soków i napojów Tymbark w mediach społecznościowych. Przez ostatnie dwa lata zajmowała się tym agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.

Maspex zaprasza wszystkie zainteresowane agencje do przesyłania swoich portfolio do 22 listopada na adres socialmedia@maspex.com. Na podstawie nadesłanych zgłoszeń producent wytypuje agencje do właściwego etapu przetargu, którym zostanie przekazany szczegółowy brief.

Firma planuje rozstrzygnąć przetarg do końca br.

Poprzednio przez dwa lata obsługą Tymbarku w social media zajmowała się agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland (wcześniej funkcjonująca pod nazwą Lemon Sky JWT).

Tymbark na Facebooku ma 1,55 mln fanów. Marka jest też obecna na kilku innych portalach społecznościowych.

Dołącz do dyskusji: Maspex szuka agencji do social mediowej obsługi Tymbarku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
szuka
To teraz poszukają do obsługi Tigera. A tłuki wyrzucone z agencji odpowiedzialnej za grafikę oby nie znalazły łatwo żadnej lekkiej czystej i przyjemnej roboty. A za agencją J. Walter Thompson smród niech się ciągnie latami i obecne marki mające z nimi umowy niech przemyślą czy warto ryzykować taką wtopę jaką zaserwowali Maspexowi.
odpowiedź