SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mastercard wprowadza dźwiękową identyfikację marki, autorem muzyki wokalista Linkin Park

Firma Mastercard wprowadziła muzyczną identyfikację marki, którą użytkownicy będą słyszeć podczas płacenia za pomocą karty oraz korzystania z usług. W opracowaniu muzycznego profilu firmy brał udział Mike Shinoda, wokalista i instrumentalista zespołu Linkin Park.

Na początku br. Mastercard zaprezentował swój nowy logotyp, z którego została usunięta nazwa tej marki. Teraz firma zapowiedziała rozszerzenie identyfikacji o stronę dźwiękową.

Mastercard poinformował że stopniowo będzie wprowadzał w oferowanych przez siebie usługach charakterystyczne dźwięki pozwalające na łatwe rozpoznanie przez użytkowników że korzystają z produktów tej marki.

Dźwiękowe klipy o różnej długości mają towarzyszyć takim operacjom dokonywanym przez klientów jak płatności za pomocą kart Mastercard czy transakcje przeprowadzane w internecie. Identyfikacja ma być wykorzystywana także w reklamach czy w postaci dzwonków do telefonów.

Podstawowy utwór muzyczny dostępny w internecie został skomponowany we współpracy z Mike’em Shinodą, wokalistą oraz instrumentalistą zespołu Linkin Park. Według planów będzie on wykorzystywany w dłuższych lub krótszych fragmentach i modyfikowany tak, aby stylem dopasować go do różnych usług oferowanych przez Mastercard oraz regionów świata w których obecna jest marka.

 

Raja Rajamannar, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Mastercard zaznacza że dodanie warstwy dźwiękowej uzupełni o istotny element całą identyfikację marketingową firmy. - W przyszłości melodia będzie ważnym wyróżnikiem, dzięki któremu użytkownicy będą rozpoznawać Mastercard - podkreśla Raja Rajamannar. - Naszym celem było stworzenie muzyki brzmiącej autentycznie, a jednocześnie łatwej do modyfikacji w zależności od regionalnych i kulturowych potrzeb.

Nowa identyfikacja dźwiękowa została zaprezentowana po raz pierwszy podczas 61. gali nagród Grammy. Od tego momentu rozpoczęła się też kampania wykorzystująca dźwiękowe logo Mastercard, której twarzą jest wokalistka Camila Cabello.

 

Dołącz do dyskusji: Mastercard wprowadza dźwiękową identyfikację marki, autorem muzyki wokalista Linkin Park

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
vb
To sie nazywa dorabianie ideologii. Wypowiedz szefowej marketingu i komunikacji niezwykła!. Zastanawia mnie jedno: po co mi informacja dzwiekowa, ze place mc, skoro wiem, ze place mc? Jak to wplynie na moje zyce? Do czego mnie zacheci? Do placenia mastercard, skoro i tak place mastercard? jesuuu
0 0
odpowiedź
User
hmm
no Brian Eno to to nie jest
0 0
odpowiedź
User
g
To sie nazywa dorabianie ideologii. Wypowiedz szefowej marketingu i komunikacji niezwykła!. Zastanawia mnie jedno: po co mi informacja dzwiekowa, ze place mc, skoro wiem, ze place mc? Jak to wplynie na moje zyce? Do czego mnie zacheci? Do placenia mastercard, skoro i tak place mastercard? jesuuu
To nie jest dla Ciebie tylko tych którzy jeszcze nie płacą
0 0
odpowiedź