„MasterChef Junior” pokonał „Taniec z Gwiazdami”. „Fakty” wyżej od „Wiadomości”

W zeszłym tygodniu liderem oglądalności był niezmiennie serial TVP2 „M jak miłość”. Wśród programów rozrywkowych najwięcej widzów zgromadził nadawany w TVN „MasterChef Junior”, który pokonał „Taniec z Gwiazdami” Polsatu.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
„MasterChef Junior” pokonał „Taniec z Gwiazdami”. „Fakty” wyżej od „Wiadomości”
fot. tvn

Najwięcej widzów w okresie od 14 do 20 marca br. miał nadawany w Dwójce serial „M jak miłość”. Jego poniedziałkowy odcinek zobaczyło średnio 6,84 mln osób przy udziale w rynku wynoszącym 42,65 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Drugi był serial „Na dobre i na złe”, także emitowany w TVP2. Przyciągnął on w zeszłym tygodniu przed ekrany 4,91 mln widzów, a jego udział w rynku wyniósł 31,95 proc.

Na podium znalazł się jeszcze nadawany w TVP1 „Ojciec Mateusz”, który zobaczyło 4,63 mln osób przy udziale wynoszącym 29,62 proc. Czwarta lokata należała do „Barw szczęścia” TVP2 - widownia tego serialu wyniosła 4,05 mln osób.

Nowy serial TVP1 „Bodo” znalazł się dopiero na 12. miejscu z widownią na poziomie 3,2 mln widzów, co dało stacji 18,91 proc. udziału w grupie 4+.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/przyjaciolki-stracily-280-tys-widzow-polsat-wygrywa-z-tvn ##

Oczko niżej w rankingu znalazł się najpopularniejszy program rozrywkowy, którym okazał się reality-show TVN „MasterChef Junior”. Zgromadził on przed telewizorami 2,99 mln oglądających i zanotował 17,77 proc. udziału.

Drugą pozycję w kategorii rozrywki zajął nadawany w Polsacie show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, który śledziło niemal 2,99 mln osób (19,52 proc. udziału). Trzeci był teleturniej TVP1 „Jaka to melodia?” z 2,88 mln widzów.

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności także był serial „M jak miłość”, który miał tutaj 2,2 mln widzów i 36,36-proc. udział. Druga pozycja należała do programu „MasterChef Junior” z widownią na poziomie 1,54 mln osób i udziałem wynoszącym 22,60 proc.

Trzecie miejsce w grupie 16-49 zajął serial „Na dobre i na złe” (1,53 mln widzów; 25,29 proc. udziału). Kolejny serial w zestawieniu, czyli „Barwy szczęścia”, znalazł się na miejscu dziewiątym (miał 1,12 mln widzów).

Kolejne lokaty w kategorii rozrywki należały zaś do takich produkcji TVN, jak „Kuchenne rewolucje” (1,12 mln; 21,02 proc.) oraz „Agent Gwiazdy” (1 mln; 18,86 proc.). Czwartym program rozrywkowym okazał się show Polsatu „Twoja twarz brzmi znajomo” (1 mln; 20,02 proc.).

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa