SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

900 tys. widzów „MasterChef Nastolatki” w TVN. Stacja wiceliderem w grupie 16-49

900 tys. widzów gromadziły średnio odcinki reality-show „MasterChef Nastolatki” w TVN – wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Dało to stacji trzecie miejsce w paśmie w 4+ i drugie w grupie komercyjnej 16-49.

Jury i gospodarz programu „MasterChef Nastolatki”; fot. TVN Jury i gospodarz programu „MasterChef Nastolatki”; fot. TVN

TVN nowy program „MasterChef Nastolatki” pokazuje w niedziele od 3 marca o godz. 20.00. Średnia widownia emisji trzech odcinków wyniosła 900 838 widzów. Przełożyło się to na 6,65 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 9,87 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 9,51 proc. w grupie wiekowej 20-54 oraz 11,14 proc. w grupie osób w wieku 30-44 z miast powyżej 100 tys. mieszkańców – wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów obejrzało pierwszy odcinek programu, wtedy przed telewizorami zasiadło 916 446 osób.

W paśmie nadawania „MasterChef Nastolatki”, czyli w niedziele między 20 a 21.30 TVN ma 6,27 proc. udziału. Liderem w tym paśmie pozostaje Polsat (13,18 proc.), drugie miejsce należy do TVP1 (10,84 proc.), a czwarte do TVP2 (3,16 proc.)

TVN w tym paśmie jest liderem wśród mieszkańców w grupie wiekowej 30-44 z miast powyżej 100 tys. mieszkańców (10,34 proc. udziału w rynku).

„MasterChef Nastolatki” wiosenną nowością TVN

„MasterChef Nastolatki” to talent-show, w którym w gotowaniu rywalizuje młodzież w wieku od 13 do 17 lat. Jest to spin-off programu „MasterChef”, w którym uczestnicy mają 18 i więcej lat. Cykl w TVN emitowany jest w każdej jesiennej ramówce od 2012 roku. Z kolei od 2016 do 2023 roku w ramówkach wiosennych TVN nadawał „MasterChefa Juniora” z udziałem dzieci od 8 do 13 lat.

Funkcję jurorów w talent-show „MasterChef Nastolatki” pełnią Dorota Szelągowska (prowadząca w TVN „Totalne remonty Szelągowskiej”) oraz znani z innych wersji „MasterChefa” Michel Moran i Tomasz Jakubiak. Wsparciem dla uczestników programu jest influencer kulinarny Michał Korkosz (pseudonim „Rozkoszny”).

Zdjęcia do „MasterChefa Nastolatki” ruszyły w grudniu ub.r. Za realizację produkcji odpowiada firma Endemol Shine Polska.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2023 roku wyniósł 6,82 proc.

Dołącz do dyskusji: 900 tys. widzów „MasterChef Nastolatki” w TVN. Stacja wiceliderem w grupie 16-49

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szpec
Jakubiak i ten cały Rokosz czy jak mu tam to najbardziej antypatyczne osoby ostatnich lat
12 2
odpowiedź
User
Bert
Nikt tego badziewnego programu nie chce oglądać bo to nudne jak flaki z olejem .
7 0
odpowiedź
User
Matthew
Pani Szelągowska - stara ciotka udająca nastolatkę. Słowo "laski" z jej ust brzmi nieprawdopodobnie sztucznie i prześmiewczo, niestety dla niej. Moim zdaniem jej udział w programie mija się z celem, tak jak i Rozkosznego. To program o gotowaniu a nie o remontach lub mediach. Za dużo TVN namieszał.
8 2
odpowiedź