SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Masz to w naturze” - kampania Herbapolu rusza w telewizji i na outdoorze

Startuje kampania reklamowa wspierająca nowy wizerunek Herbapolu Lublin. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Masz to w naturze”, przygotowały firmy San Markos, OMD i Lemonfilm.

Ruszająca właśnie kampania Herbapolu Lublin akcentuje emocjonalny charakter tej marki. Reklamy pod hasłem „Masz to w naturze” pokazują że świat człowieka i jego codziennie życie są odzwierciedleniem zjawisk natury, nawet w obliczu zachodzących na świecie zmian.

Na razie do emisji trafił pierwszy 30-sekundowy spot, natomiast drugi zostanie udostępniony na początku przyszłego roku. - Nasze reklamy na pewno będą wyróżniać się w blokach reklamowych, ponieważ odchodzą od powszechnej krzykliwości i nachalności. Pokazują bowiem wagę troski, wspólnego przeżywania najgłębszych emocji, szacunku, dawania i korzystania z oparcia innych. są spokojne, refleksyjne i wydaje nam się, że konsumenci docenią to, że staramy się powiedzieć coś więcej niż tylko przedstawić produkt - opisuje Tadeusz Czarniecki dyrektor marketingu Herbapolu Lublin.

>>> Herbapol zmienia wizerunek, żeby dotrzeć do młodych konsumentów (wywiad z prezesem Romanem Górnym)

- Styl komunikacji, który zaproponowaliśmy Herbapolowi, zakłada, że element postrzegania marki, o którym dotychczas mówiono „tradycja”, zostanie zastąpiony przez „retronowoczesność”. Ten koncept jest intensywnie eksplorowany przez młodszych konsumentów, którzy coraz bardziej interesują się tym, co polskie, bliskie - dodaje Karol Gajewski, dyrektor zarządzający agencji San Markos, która opracowała założenia nowej strategii marketingowej i kreację kampanii reklamowej Herbapolu.

Akcja reklamowa od 5 listopada będzie prowadzona w telewizji (kanały ogólnopolskie i tematyczne) oraz na outdoorze (billboardy w największych miastach). Produkcją spotów zajęła się firma Lemonfilm, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Równocześnie z działaniami reklamowymi do sprzedaży trafiają zmienione opakowania produktów Herbapolu. Podobnie jak reklamy, utrzymane są one w stylistyce retronowoczesnej, pokazując m.in.  wzory ludowe z różnych regionów Polski. Zmodyfikowane została identyfikacja produktowa wszystkich submarek Herbapolu Lublin, m.in. Owocowa Spiżarnia (syropy), Herbaciany Ogród (herbaty owocowe) i Zielnik Polski (herbaty ziołowe). Wszystkie opakowania, tak samo jak zmienione logo Herbapolu, zaprojektowała firma Art&Craft.

Dołącz do dyskusji: „Masz to w naturze” - kampania Herbapolu rusza w telewizji i na outdoorze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl