SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mateusz Aleksandrowicz szefem nowego biznesu sportowego online w Ringier Axel Springer Polska

Od 8 listopada Mateusz Aleksandrowicz obejmie nowo utworzone stanowisko head of new business sport online w Ringier Axel Springer Polska. Będzie odpowiedzialny za rozwój nowego biznesu w obszarze sport online spółki.

Mateusz Aleksandrowicz do niedawna pracował w Sport.pl i Gazeta.pl (fot. materiały prasowe)Mateusz Aleksandrowicz do niedawna pracował w Sport.pl i Gazeta.pl (fot. materiały prasowe)

Do obowiązków Aleksandrowicza będzie należeć identyfikacja i rozwój nowych obszarów biznesowych w segmencie sportowym oraz rozwój sieci partnerstw kontentowych, produktowych i marketingowych.

„Sport jest jednym ze strategicznych segmentów w portfolio Ringier Axel Springer Polska, dlatego chcemy, aby zarządzał nim najlepszy zespół na rynku. Jestem przekonana, że dzięki wieloletniemu doświadczeniu biznesowemu i produktowemu, Mateusz będzie nieocenionym wzmocnieniem w obszarze sportowym” – mówi Marta Badurek-Pietniczka, dyrektorka zarządzająca Onet.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Mateusz Aleksandrowicz jest związany z branżą mediów cyfrowych od 15 lat. W latach 2014-2017, jako dyrektor rozwoju Sport.pl (Agora) odpowiadał za rozwój produktowy i technologiczny serwisu Sport.pl i aplikacji mobilnej Sport.pl LIVE na różne platformy. W latach 2018-2020 pełnił funkcję dyrektora strony głównej Gazeta.pl (Agora). Od lutego 2020 roku do października 2021 roku jako dyrektor Sport.pl był odpowiedzialny przede wszystkim za przygotowanie serwisu Sport.pl do Euro 2020 oraz Igrzysk Olimpijskich w Tokio. Od października 2020 roku pełnił również obowiązki dyrektora zarządzającego Gazeta.pl.

Wcześniej, w latach 2010-2013, był związany z Grupą Wydawniczą Polskapresse na stanowiskach: redaktor serwisów internetowych, kierownik serwisów tematycznych, a od 2013 roku brand manager Ekstraklasa.net i Telemagazyn.pl, gdzie odpowiadał za rozwój biznesowy, redakcyjny i produktowy serwisów.

W ub.r. przychody sprzedażowe Ringier Axel Springer Polska zmalały o 7,3 proc. do 549,05 mln zł, zysk netto - z 28,4 do 23,03 mln zł, a liczba pracowników etatowych - o 60 do 1 332. Wydawca osiągnął wzrost w pionie internetowym, natomiast zmalały jego przychody z prasy.

Dołącz do dyskusji: Mateusz Aleksandrowicz szefem nowego biznesu sportowego online w Ringier Axel Springer Polska

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sam
Brawo Mateusz, powodzenia :)
odpowiedź
User
tok
Wielki Mateusz!
odpowiedź
User
Co to?
Kto wymyśla te głupie nazwy stanowisk?
odpowiedź