SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Mateusz Zubkowicz szefem ilościowego zespołu badawczego w IQS

Do zespołu agencji badawczej IQS dołączyło 9 nowych osób: Mateusz Zubkowicz, Wioletta Rylska, Sylwia Szlichta-Igielska, Izabela Jagodzińska, Tomasz Piechociński, Rafał Treichel, Aleksandra Sowińska, Paweł Momora i Mikołaj Castricum..

Article

Mateusz Zubkowicz został szefem nowo powstałego ilościowego zespołu badawczego. W ciągu ostatnich 10 lat pracując w Kantar TNS zrealizował setki międzynarodowych i lokalnych projektów głównie dla branży medycznej oraz w wielu innych segmentach. W IQS będzie zarządzał projektami ilościowymi i rozwijał nowe obszary badawcze. Prywatnie Zubkowicz czas wolny dzieli między trzy pasje - futbol, muzykę i książki. Od 25 lat jest fanem Borussii Dortmund.

Do zespołu, którym kieruje Zubkowicz, dołączyły Wioletta Rylska i Sylwia Szlichta-Igielska.

Rylska to psycholog z 19-letnim doświadczeniem w badaniach rynku (m.in. w Kantar TNS, Ipsos, Pentor/ Pentor RI/ Pentor TNS). Specjalizuje się w projektach dla branży FMCG i farmacji, szczególnie dotyczących innowacji (testy konceptów i produktów). W wolnym czasie trenuje nordic walking, a zimą uwielbia narty biegowe.

Szlichta–Igielska jest absolwentką psychologii i podyplomowych studiów analiz marketingowych, z ponad 6-letnim doświadczenia w badaniach. Poprzednio, w Kantar TNS, była odpowiedzialna za obsługę klientów z branży retail, FMCG oraz OTC. Specjalizuje się w badaniach U&A, testach konceptów i produktów oraz badaniach wizerunkowych.

Izabela Jagodzińska, psycholog z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży, objęła w IQS nowo utworzone stanowisko data product managera. Poprzednio związana była z Kantar Millward Brown – ostatnio na stanowisku client managera, gdzie zajmowała się projektem Target Group Index (TGI), międzynarodowym pomiarem konsumpcji dóbr, usług i mediów. W IQS będzie odpowiedzialna za segment autorskich projektów data "Need for", czyli danych i badań z obszaru kontekstu i motywacji konsumpcji marek. Prywatnie lubi uprawiać ogród, czytać kryminały i oglądać brytyjskie seriale.

Tomasz Piechociński dołączył do zespołu badaczy ilościowych. Badacz z 11-letnim doświadczeniem, do IQS przeszedł z Kantar Millward Brown. Specjalizuje się w badaniach ad-hoc, badaniach społecznych, badaniach mystery shopper oraz badaniach satysfakcji. W IQS zajmuje się realizacją projektów badawczych oraz wzmacnianiem relacji z klientami. Prywatnie grywa w tenisa, interesuje się filmem dokumentalnym oraz user experience design.

Po 9 latach przerwy, w trakcie których pracował dla Ipsos i PBS, do IQS powrócił Rafał Treichel - badacz jakościowy z 14-letnim doświadczeniem w branży. Kilkukrotny prelegent podczas Kongresu Badaczy i Cyberresearch, członek PTBRiO. Do jego głównych zadań należeć będzie prowadzenie i koordynowanie projektów badawczych. Prywatnie łucznik i fan dwóch kółek - sam jeździ na rowerze, a w wolnym czasie kibicuje żużlowcom.

Do grona badaczy jakościowych dołączyła również Aleksandra Sowińska - socjolog, z badaniami marketingowymi związana od 2007 r. Poprzednio pracowała w Kantar TNS oraz Sequence HC Partners, gdzie realizowała projekty badawcze dla FMCG, healthcare, finansów, mediów oraz sektora publicznego. Zanim związała się z branżą badawczą, pracowała przy projektach społecznych.

IQS zatrudniła również dodatkowych specjalistów w działach wsparcia - Pawła Momorę i Mikołaja Castricuma.

Paweł Momora ma ponad 14 lat doświadczenia w obszarze software development. Karierę rozpoczął w TNS OBOP w 2003 r. jako programista, a następnie w latach 2008-2017 jako software development manager w TNS Polska / Kantar TNS, odpowiedzialny za rozwój oprogramowania oraz wdrażanie technologii IT wspierających badania rynku. W IQS odpowiedzialny jest za technologię BrandSpy.

Mikołaj Castricum. dołączył do działu PR i marketingu. Z marketingiem związany jest od 1,5 roku, choć w świecie reklamy obecny ponad 6 lat, m.in. jako koordynator produkcji reklamowych. Prywatnie fan kinematografii od ekranu i od "kuchni" oraz zawodnik drużyny footballu amerykańskiego Warsaw Sharks.

W sumie IQS zatrudnia ponad 130 pracowników.

Dołącz do dyskusji: Mateusz Zubkowicz szefem ilościowego zespołu badawczego w IQS

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klient
Nieźle, Iqs wyciągnął pół Kantara :)
1 0
odpowiedź
User
Greg
Good stuff :) Powodzenia
1 0
odpowiedź
User
nie-z-kantara
Nieźle, Iqs wyciągnął pół Kantara

spokojnie, zaraz 5 osób pójdzie z iqsu do kantara, taka branża ;)
1 1
odpowiedź
User
ha
ciekawe kto w dzisiejszych czasach przy zdrowych zmysłach do kantara idzie;)
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing