Matka Natura bez polskich korzeni reklamuje Hortex (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa soków jabłkowych marki Hortex. Bohaterką akcji jest Matka Natura, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Opus B, Mojo Films, Lunapark i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklama soków jabłkowych Hortex przecząco odpowiada na pytanie „Czy Matka Natura ma polskie korzenie?”.

Za to bohaterka delektuje się promowanym napojem, natomiast towarzyszące jej zwierzęta tabliczkami z hasłami żartobliwie komentują proces produkcji soków Hortex. Podsumowuje to hasło: „Pasję mamy w Naturze!”.

Spot jest emitowany w największych stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Jego reżyserią zajął się Tadeusz Śliwa, zdjęcia wykonał Wit Dąbal, produkcją zajęła się firma Mojo Films, a postprodukcją - Lunapark. Za kreację całej kampanii odpowiada agencja Opus B, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online