Matterkind tworzy programatyczny hub dla Johnson&Johnson

Nowy podmiot grupy IPG, jednostka Matterkind uruchamia w Polsce hub dla siedmiu rynków europejskich. Obsługa programatyczna będzie dotyczyła kilku kluczowych marek koncernu Johnson & Johnson, takich jak m.in. Nicorette, Listerine czy OB.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Matterkind tworzy programatyczny hub dla Johnson&Johnson

W ramach polskiego oddziału Matterkind powstał zespół odpowiedzialny za obsługę kampanii programatycznych dla brandów koncernu Johnson & Johnson, jednego z klientów agencji mediowej UM (grupa IPG Mediabrands).

Utworzony hub będzie koordynował pracę na siedmiu rynkach europejskich: polskim, węgierskim, czeskim, słowackim, litewskim, łotewskim i estońskim. Do tej pory polski zespół odpowiadał tylko za lokalne działania klienta agencji mediowej UM.

- Zrozumienie zmieniających się trendów, połączone z umiejętnością szybkiego dopasowania strategii komunikacji stały się kluczowymi elementami dla utrzymania wysokiej efektywności działań naszych klientów. Zespół Matterkind wykorzystuje szereg autorskich rozwiązań, jak np. High Value Audiences, dzięki którym, również w tej nowej rzeczywistości zapewniamy m.in. Johnson & Johnson wysoki zwrot z inwestycji mediowej - mówi Agata Sądel, head of Matterkind. 

Koordynacja obsługi programatycznej dotyczy kampanii dla takich marek jak: Listerine, OB., Nicorette, Imodium, Neutrogena, Carefree.

Matterkind to nowa marka IPG, globalnie działająca w ramach Kinesso, mediowego i marketingowo – technologicznego ramienia holdingu.  Oferta Matterkind skoncentrowana jest na tworzeniu rozwiązań bazujących na spersonalizowanych kanałach komunikacji, nastawionych na zaangażowanie konsumentów oraz nakierowanych na realizację biznesowych KPI klientów. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"